voor eeuwig en altijd!

maandag 22 oktober, 2007

Eindelijk…eindelijk staan enkele foto’s van één van mijn trouwreportages online!

:o) Best leuk zo zelfgemaakte foto’s online plaatsen! Kinderlijk enthusiasme van iemand van 29 jaar :o)

Andere foto’s van de trouw van Katrien & Herbert vind je hier!

STOP aandacht gevraagd

3 Responses to “voor eeuwig en altijd!”

  1. brecht Says:

    ik ben wel te vinden voor dit slag foto’s, zo met dat doorkijkje door de dame haar arm…
    en foto’s online plaatsen kan idd leuk zijn. ’t is alvast een goede reden om te blijven fotograferen !

  2. gekiekt Says:

    De compositie is heel mooi. Het lijkt wel alsof het meisje naar een kader met 2 mensen erin zit te kijken.
    Goed gezien van je en snel gereageerd.
    Zwart/wit was ook een goeie keuze voor deze foto.


  3. Ik krijg er een beetje jarige ’80-gevoel bij. Door de achtergrond denk ik… Ik weet het niet. In iedergeval mooie foto’s! Over de hele blog bedoel ik dan. Ziet er allemaal goed uit.. Keep the good work going!

    Groetjes Anita


Geef een reactie

