de tijd van toen

vrijdag 2 november, 2007

Een selectie uit drie minireeksen van jaren geleden: een reportage over de paardenrennen te Kuurne, een project om allover europe hotelrecepties te fotograferen en een vrije oefening om foto’s te maken met telkens éénzelfde gebouw in beeld (crown plaza)!!!

Hier vind je nog enkele andere van Kuurne …oh, en alle thumbnails zou je nu ook 2x kunnen vergroten!

 tot de volgende!

eenzaam

11 Responses to “de tijd van toen”

  1. Jimmy Kets Says:

    Ik ben niet zo’n fan van zwart wit foto’s, maar als ik dit beeld zie, moet ik mijn mening herzien. Een heel mooi beeld qua sfeer. Het intrigeert me enorm, doet me ook denken aan hopper.

  2. lisa Says:

    prachtig! is het een analoog beeld of een digitaal? de naberking is ook echt fantastich! heb je de figuur er nog extra uitgelicht? want het lichtere rond de man vind ik heel goed werken bij deze foto!

  3. Artur Says:

    Knappe foto! Perfecte timing. Zo heb ik ze graag.


  4. @ iedereen: thnx voor mijn allereerste reacties!!!!!! :o)))))))
    @ lisa: ’t is een analoog beeld, manueel geprint en dan ingescand. Ehm laat ons zeggen dat ik het aanwezige licht dat rond de man viel een handje geholpen heb :o)
    @ iedereen: werk aan de winkel voor mij: blogs van lisa en artur checken morgen! leuke ontdekkingsreis!

  5. Karina Says:

    Een fantastische foto, ik kan dit alleen maar beamen. Kan ik je foto’s ergens groter zien?

  6. timfreh Says:

    Prachtig, dit is top!

  7. Inge De Lissnyder Says:

    Wat een leuke sfeer in de foto!!!!
    Goed gezien!!

  8. gekiekt Says:

    Geweldige foto! De foto vertelt een verhaal eigenlijk. Een redelijk deprimerend verhaal nog wel, dat zijn de beste!

  9. Marc Says:

    Een prachtig zwart/wit, sfeervol beeld.


  10. Heel erg mooi hoor deze foto, heel erg veel sfeer komt er van het scherm!!!


Geef een reactie

