groter formaat aub

zondag 4 november, 2007

(bijna) alle beelden op deze homepage kun je GROTER bekijken via de menu’tjes rechts: één keer op de thumbnail klikken geeft je normaal formaat, nogmaals op die foto klikken geeft je een groter beeld in een afzonderlijk venster…

’t is niet optimaal maar dit is dan ook mijn eerste website!

 Trouwens nog een foto’tje uit de oude doos hier, gemaakt in het kader van een reportage rond wegrestaurants in 2002… ik ben momenteel de andere beelden aan het selecteren, inscannen, nabewerken, etc etc etc etc *zucht* etc etc … binnenkort online!!

Onderstaand beeld komt uit de reeks “wegrestaurants”, meer beelden vind je hier.

weg

10 Responses to “groter formaat aub”

  1. MJ Says:

    Dag Dieter
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn weblog en je fijne commentaar. Ik ben daardoor ook op je blog terechtgekomen en lekker zitten rondsnuffelen in je logs, genietend van je mooie foto’s… en zo meteen neem ik een abonnement op je rss-feed!

  2. Jimmy Kets Says:

    Weeral een zwart wit beeld dat me boeit🙂

  3. Robbie Veldwijk Says:

    Zwart wit vin d ik erg mooi en dat komt hier ook goed uit de verf!


  4. Toevallig hier terechtgekomen en daar heb ik geen spijt van!
    Mooie foto’s, bevallen me erg goed en daarom zal ik hier regelmatig terugkomen.


  5. bedankt voor jullie commentaren!

  6. Serge Says:

    Mooi z/w beeld! Ik hou wel van z/w reportages.

    Ik ben blijkbaar niet de enige die op je blog nog wat meer tijd zal doorbrengen🙂

  7. tine Says:

    Ook toevallig hier verzeild geraakt en waw, heel mooie foto’s! Ik blijf je volgen.

  8. Karina Brys Says:

    Ik heb het intussen gevonden… groter zien ze er nog veel beter uit. Ben benieuwd naar meer!

  9. Luc Rabaey Says:

    Bedankt voor je bezoek aan m ’n blog, Dieter. Zeer interessant fotowerk hier. Ik vind dat ik je moet linken, wat bij deze al is gebeurd. Tot later.

  10. Hildegarde Says:

    Het is me een geklik🙂 maar daar vind je nog wel wat op. Bekeek de Japanreeks, beviel me zeer. Succes !


Geef een reactie

