Mark

donderdag 8 november, 2007

portret genomen in 2004 … Mark Eyskens, thuis bij een minister van staat … zal ik nooit vergeten!

M.E.

10 Responses to “Mark”

  1. MJ Says:

    een karakterkop hé, mooi in beeld gebracht met dat licht!

  2. tine Says:

    Héél mooi portret.

  3. René Says:

    Een portret zoals ik dat graag zie: mooi licht (niet kapotgeflitst) en niets verbergend. Deze heer leent zich daarvoor uitstekend.

  4. Tim Freh Says:

    Superportret! Doet me denken aan mijn grootvader…

  5. Serge Says:

    Een sereen portret in heel mooi licht!

  6. gekiekt Says:

    Het licht is inderdaad geweldig. Heel mooi contrast ook.


  7. Mooi rustig portret zeg! Heel erg mooi die vredige blik van de man en de mooie belichting die je erin hebt!

  8. Ruud Says:

    WOW.. mooi. heel fijn licht.
    hoe die wenkbrauw en het gezicht afsteekt tov de achtergrond. top

  9. tante annie Says:

    ik zie hem precies aan een haiku denken. sjiek.

  10. piet Says:

    licht obscuur
    op de lipgesloten waterval van woorden
    en myriaden fluxen
    ratio narrativo
    licht obscur met het wenken van de brauwen en
    het twinken van de ogen


Geef een reactie

