afval

zondag 11 november, 2007

de opdracht: “doe iets met afval”

de uitwerking: een portret met geknipt haar!

(alweer enkele jaren geleden – 4h werk excl voorbereiding! – zwoegzweetdruppeltjes komen weer boven!)

haar

15 Responses to “afval”

  1. gekiekt Says:

    Het was de inspanning wel waard. Knappe foto (ofschoon ik niet zo val voor vrouwen met borsthaar😉 )

  2. Karina Brys Says:

    Zeer zeker heel mooi!

  3. fotokew Says:

    this is great!! i love your site also! very nice to meet you

  4. Ruben Says:

    Brrrr! Die ogen🙂

  5. Serge Says:

    De voorbereiding neemt soms inderdaad meer tijd in beslag dan het nemen van de foto zelf. Een krachtig eindresultaat heb je hier gemaakt!

    Hoe langer ik naar de foto kijk, hoe meer ik de indruk heb dat het gelaat op de foto lijkt te zweven. Misschien heeft het te maken met de belichting die ogenschijnlijk meer aanwezig is op het gelaat…

  6. Artur Says:

    Nette foto met mooi licht!

  7. stuutekeer Says:

    Toffe uitwerking van die opdracht!

  8. Dries Segers Says:

    Zeer sterk idee, maar de witter rand links stoort mij een klein beetje!

  9. nissou* Says:

    this one is gorgeous!!!! great work

  10. charles Says:

    ahlala. j’aime beaucoup cette image. plusieurs fois que je m’arrète dessus…

  11. lynnvdb Says:

    oh! die is echt heel leuk!

  12. Denyce Says:

    Echt een super mooie foto!
    Ik bewerk veel foto’s, ben dol op elfjes en daarom ook uw foto bewerkt.
    Ik heb hem op mijn hyves gezet met als naam Fotografie: https://dieterdelathauwer.wordpress.com
    Zou u de foto willen bekijken? Als ik hem onmiddelijk van mijn site af moet halen heb ik daar respect voor.

    Vriendelijke groet,

    Denyce van Leeuwen


Geef een reactie

