malta

maandag 12 november, 2007

Tijd voor iets recenter werk!

Mini-reeksje met beelden van Malta, meer bepaald de noordkust ten westen van Valletta.

De rest van de reeks vind je hier!

malta 01

9 Responses to “malta”

  1. René Says:

    Lekker bezig zo! De presentatie, inderdaad voegt die in dit geval een extra toe. Ziet er ook erg professioneel uit. Mooi.


  2. Zoals ik zei ziet er erg goed uit vooral de sfeervolle plaatjes!

  3. Karina Says:

    Ziet er mooi uit, maar het postzegelformaat vind ik minder (zie ook je vorige post). Het zal wel aan mijn ogen liggen 😉


  4. @ karina: mja, ik moest kiezen: ofwel thumbnails en dan de mensen véél laten klikken voor groter formaat, ofwel onmiddelijk groot formaat en dan is het te breed voor deze blog!! ik zal er later nog wel een paar groter zetten :o) [als ik tenminste nog genoeg webspace heb :o))

    in elk geval bedankt voor de feedback!!!

  5. Imke Dielen Says:

    Leuke omkadering!!!! 🙂

  6. Karina Brys Says:

    Dieter: Waarom geen account aanmaken bij http://www.flickr.com ? Heel veel gratis ruimte en je plaatst je foto’s zo groot als je wil. Je kan dan makkelijk van hieruit linken.

  7. charles Says:

    trés belle ambiance, trés doux.


Geef een reactie

