trouw

maandag 12 november, 2007

 een aantal foto’s uit de kast gehaald die ik gemaakt heb voor de trouw van mijn supererasmusmaat !!

 Hier vind je nog meer foto’s!

griet & matthias 07

5 Responses to “trouw”

  1. gekiekt Says:

    Die grote witte kaders hebben wel iets.
    Ga ik ook eens proberen.


  2. @ zeker doen – het aspect presentatie is heel belangrijk en is onlosmakelijk verbonden met de inhoud van je foto’s. Sommige beelden vloeken met een passe-partout/kader, anderen vragen een kader, sommige een witte, anderen een gekleurde, klein, groot… Is hetzelfde met het formaat van de print: de inhoud bepaalt het formaat!!

  3. Karina Says:

    Maar door dit enorme kader worden je foto’s dan wel weer piepklein (ook in je Maltareeks) en vergroten lukt hier blijkbaar niet?


  4. :o) ik ben nog constant de grenzen van wordpress aan het zoeken! Ik zou willen dat je op bovenstaand formaat kunt klikken om grotere versie te krijgen, of dat ik de breedte van mijn blog kan aanpassen maar ik denk dat dat niet kan in de gratis versie van wordpress…vandaar!


  5. PS. nu ja – zelfs in de reële versie wou ik dat de prints het formaat van proofings zouden hebben, het moest klein en sfeervol worden!


Geef een reactie

