bloemekesmotiefke

zondag 18 november, 2007

portret van enkele jaren geleden. Nog geprint in de analoge kleurendoka van ’t school…leve photoshop toch maar voor kleurcorrecties!!! (oorspronkelijke print zal iets van een 50×50 geweest zijn)

 bloemeksmotief

[voorlopig online enkel in deze postzegelversie :o) ]

Volgende week enkele dagen parijs…hopelijk vind ik de tijd om enkele foto’s te maken!!

10 Responses to “bloemekesmotiefke”

  1. René Says:

    Eén grote bloem en heel veel kleintjes 😉


  2. Nou veel plezier daaro in Parijs! En je moet zeker wat foto’s daar gaan meken. Dan kunnen wij daar weer naar kijken!

    Mooie plaat trouwens! Goed van kleur!

  3. gekiekt Says:

    Lijkt me een geschikte foto voor een platenhoes.

  4. sart68 Says:

    Ik dacht net hetzelfde. Leuk!

  5. Karina Says:

    Kom op Dieter … laat ons nog es iets zien🙂


  6. bedankt voor de motivatie!🙂 leuk!
    ben sinds zaterdag terug van parijs, door de staking en mijn werk overdag weinig kunnen doen – maar de filmpjes zullen woensdag ontwikkeld zijn en dan volgen ze een wandeling doorheen mijn scanner, lightroom en photoshop om uiteindelijk hier te belanden!!!
    ik zal een van deze dagen misschien ook nog wat foto’s van lissabon scannen…

  7. timfreh Says:

    Mooi, Dieter! Doet me denken aan een jaren zeventig foto…

  8. ciprian Says:

    nice, stock style, cool concept

  9. charles Says:

    un petit commentaar sur cette trés belle image.


Geef een reactie

