Parijs (4)

maandag 31 december, 2007

1. zalig kerstfeest en  het allerbeste voor 2008, aan iedereen!

2. bedankt om regelmatig deze site te komen bezoeken en af en toe een paar woordjes achter te laten! 4729 views sinds eind september en daar ben ik héél blij mee!

3. belangrijkste persoonlijk fotografisch gegeven 2007? joooepieeeee ik heb een eigen website gemaakt in 2007!!!! (voor de duidelijkheid: deze website :o)  én joooeepieeeeee mensen kunnen mijn foto’s apprecieren!!!! :o)

4. doelstellingen 2008? regelmatig foto’s blijven uploaden hier en véél feedback krijgen want dat is leuk :o)

5. na drukke weken, eindelijk nog een fotootje van Parijs kunnen inscannen en afwerken! De foto is eigenlijk net buiten Parijs in een sociale woonwijk genomen. Een donkere afsluiter!

grijs

  fuji GA645 – 60mm – f11.0 – KODAK TMAX 400 push 800ASA – 1/180 +1stop – volledig negatief

12 Responses to “Parijs (4)”


  1. Dag Mr Analoog! Eindelijk nog eens leven op jouw blog. benieuwd of je in 2008 nog aan de verleidingen van de digitale camera’s ga kunnen weerstaan🙂 Ik hoop van wel want het geeft iets speciaals aan jouw blog.
    De beste wensen voor 2008

  2. MJ Says:

    deze foto beloofd alvast! Goede voornemens…
    Een fijne eerste dag van ’t jaar Dieter en maak er een super fotojaar van!

  3. Darkness Says:

    Great shot man!

    Happy New Year!

  4. gekiekt Says:

    In ieder geval het jaar goed ingezet (of het vorige afgesloten) met deze foto!

  5. Erik O, Says:

    Gave foto, zo eenvoudig, heeft het van een subtiel lijnenspel,
    van licht en donker, van zwart en wit en grijs…

  6. Karina Says:

    Een prachtig beeld!
    En aan punt 4 (de doelstellingen) houden we je!!! Evaluatie eind maart😉

  7. nyklyn Says:

    super foto in eerste instantie architectuur totdat plots het silhouet rechtsonder mijn netvlies verrijkte
    ben ik nu je 5000ste bezoeker???

  8. joghem Says:

    Allereerst even bedanken voor de allereerste comment op m’n blog, het was eigenlijk de bedoeling om hem enkele dagen aan te vullen om hem dan wat te verspreiden, maar seems like you made the first step :-)!

    De foto vind ik persoonlijk ook sterk. Spijtig dat het gebouw aan de linkerkant wat uit perspectief valt, misschien kan je dat met Photoshop wat rechter trekken? Maar in het algemeen, sterke zwart-witfoto!

  9. INGE Says:

    Dieter,
    Aangezien dit de eerste keer is dat ik een comment post :o) wil ik je een dikke proficiat wensen met de mooie website die je gemaakt hebt! Hij wordt telkens beter en de foto’s zijn prachtig!
    Ik ben ervan overtuigd dat de bezoekers van je blog in 2008 zeer mooie plaatjes zullen te zien krijgen! Je hebt immers een echte neus voor fotografie en je kritische blik zorgt ervoor dat je foto’s steeds prachtig zijn!
    SUCCES!!!

  10. Darkness Says:

    another strong photo – love your bw tones.

  11. bruisch Says:

    Ik moet toegeven, ’t was al eventjes geleden dat ik jouw blog nog eens bezocht had, maar ik ben blij dat het er bij deze toch van gekomen is!
    Prachtige foto.🙂

  12. aswart Says:

    Dank voor je reacties op mijn weblog. Erg mooi je zwartwit-foto’s, ik ben benieuwd naar je foto’s in 2008, de eerste is in ieder geval geslaagd!

    Groet, Agnes


Geef een reactie

