Onderweg

zondag 20 januari, 2008

Onderweg (klein) 

mamiya 645-  45mm – fuji pro400h – not cropped

 Voor groter formaat, klik hier.  

Onderweg (groot)

14 Responses to “Onderweg”


  1. Vreemd en zelfs grappig… dat madammeke komt precies van een totaal andere lokatie naar hier overgewaaid!

  2. nyklyn Says:

    hoogst interessant, wat is het verhaal van die vrouw, het boeit me,… ik word onmiddellijk meegezogen in het beeld, het laat me niet los…

  3. Luc Rabaey Says:

    Had direct ook dezelfe indruk als Koen. Bevreemdende beelden zijn vaak interessant.

  4. werkmens Says:

    Mooie foto. Dat geldt ook voor de rest trouwens
    Merci om eens langs te komen op mijn blog. Nu heb ik weer een mooie fotoblog ontdenkt.

  5. MJ Says:

    Heel bevreemdende foto die vrouw verwacht men immers in een straatbeeld!

    Knap!

  6. MJ Says:

    Oeps ik lees nu de andere reacties, ik val in herhaling met mijn commetaar… !

  7. steven Says:

    We’re on our road to nowhere.

  8. René Says:

    Vragen en nog eens vragen….en dat maakt deze foto interessant.
    Mooi


  9. Hey, bedankt voor je bezoekje. Mooie blog, zéér mooie foto’s!

  10. lasiate Says:

    une superbe construction et cette femme en noir qui s’éloigne à pas hésitants de la lumière dorée

  11. Xray Says:

    Net een groot deel van je blog doorlopen. Heel sterk werk waar ik nog veel uit kan leren. Proficiat en hopelijk kunnen we hier nog lang van genieten.
    Inderdaad een heel intrigerende foto, er hangt precies een heel verhaal aan vast maar welke???

  12. ansophie Says:

    Reply : Inderdaad, lang leve de analoge fotograaf!😉

    Heb je alle dokatechnieken (kleurontwikkelingen e.d.) zelf bestudeerd of is het jou aangeleerd geweest?

  13. nyklyn Says:

    idd dieter die dalianos is indrukwekkend


Geef een reactie

