Film van mijn leven

zaterdag 2 februari, 2008

Hierbij de foto’s die ik (net net net op tijd) heb ingezonden voor de wedstrijd van Canvas (film van mijn leven). De meeste beelden stonden nog niet op deze blog, vandaar deze post! De eerste keer dat ik foto’s opstuur voor een wedstrijd. Ik vond het wel leuk dat het geen categorieën als “portret” “mode” etc waren. Oh ja, en er staan ook enkele digitale tussen :o) 

Op flickr kun je alle inzendingen bekijken, inclusief zoekfunctie om snel een fotograaf terug te vinden.

Alleen op de wereld.

Wegglijdend in gedachten

mamiya 645-  45mm – fuji pro400h – not cropped 

Dromen.

Sometimes when i’m alone at night

mamiya 645-  80mm – fuji pro400h – not cropped 

Geloof.

Cradle to grave

sony dsc-t1 – 1/20 – f3.5 – ISO100 –  not cropped 

Gevangen.

Betonnen geweld

canon eso 50 – reala 100 – not cropped 

Kind en ziekenhuis.

Ooievaar

canon eso 50 –  fuji pro400h – not cropped 

Onrecht.

Sneeuw

sony dsc-t1 – 1/80 3.5  – iso100 – not cropped 

Ouders en kinderen.

Schoonvader

canon eos50 –  tri-x 400 – not cropped 

Sexualiteit.

Afterwards is best…

mamiya 645-  80mm – fuji pro400h – not cropped

17 Responses to “Film van mijn leven”

  1. Serge Says:

    Dit zijn echt wel heerlijke beelden!

  2. Karina Brys Says:

    Sterke beelden! Ben echt benieuwd naar de winnaars.


  3. Zoals de rest al zeiden mooie beelden heb je hier staan, mooi leven dus eigenlijk hé dat bedoelen ze dan lijkt mij?

  4. paulineg Says:

    Super beelden ! Ik duim alvast

  5. nyklyn Says:

    ik geloof wel in jouw geloof foto, die is echt magistraal heilig goed

  6. gekiekt Says:

    Ik vind vooral je sexualiteit foto heel geslaagd. Prachtige kleuren.

  7. tdn Says:

    Inderdaad mooie beelden!

    Die voor Geloof en Ouders en Kinderen zijn echt heel goed!

    Tom

  8. Ruud Says:

    ik herken ze direkt uit alle inzendingen die ik doorgebladerd heb.
    zitten hele fijn platen tussen.

  9. MJ Says:

    prachtige beelden, passen zeker in de wedstrijd… ik ben benieuwd naar de uitslag, veel succes!!!

  10. s.goovy Says:

    Ijzersterke selectie hoor!

  11. Xray Says:

    Een heel sterke reeks. Stuk voor stuk boeiende, innemende foto’s.

  12. Marc Says:

    Werkelijk prachtige, sterke beelden.

  13. biezonder Says:

    Ik vind ze ook allemaal heel mooi en creatief, behalve onrecht – beetje te typisch. De andere onderwerpen zijn heel goed gekozen! De foto bij dromen doet mij dromen, geloof maakt mij nieuwsgierig en Kind en ziekenhuis had ik misschien wel in kleur willen zien. Enfin, dit geheel volgens mijn bescheiden mening, natuurlijk.


  14. […] Mijn (tevergeefse , toch wel beetje snifsnif) inzendingen hier. […]

  15. Jimmy Kets Says:

    Weet je al wanneer ik hier een mooie afdruk van mag verwachten🙂


Geef een reactie

