Carnaval (03)

zaterdag 9 februari, 2008

Dit zijn de laatste van mijn zondagnamiddagje aalst carnaval…

voor de geïnteresseerden: op die drie uur heb ik in totaal 40 keer afgedrukt.

 twee meisjes

roodkapje 

rustig cigaretje

eenzame plop

hangpop

buiten

verkeerde kant

11 Responses to “Carnaval (03)”

  1. Xray Says:

    Telkens weer mooi hoe je de carnavalisten benadert.

  2. Karina Brys Says:

    Een heel onwezenlijk sfeertje heb je hier gecreëerd. Vreemde wezens in een vreemde duistere wereld. Een set van een thriller zou ik eerder denken dan het losbandige Aalst🙂
    Maar ik kan deze foto’s wel smaken.
    Welk toestel en welke film heb je hier gebruikt? Zijn de foto’s bij een doorsneelabo (genre kruidvat) afgewerkt?

  3. René Says:

    Vreemde sfeer. Moet je even aan wennen maar dan gaat het goed!
    Sommige van je platen zijn als “eenlingen” goed te gebruiken in een horror setup.

  4. mediaguy Says:

    Ik ben helemaal fan van 5 en 6 ! Knap!


  5. @karina/rene. Je opmerkingen doen goed – na een uurtje rondlopen was het mij duidelijk dat ik net die bevreemdende sfeer wou vastleggen..naast het voor de hand liggende feestgedruis heeft “verkleden” voor mij immers een duistere kant.

    @karina. ik laat geen prints maken: enkel ontwikkelen en dan scan ik ze zelf in én bewerk ik ze (enkel doka technieken). Ik gebruik voor kleur steeds fuji: pro400H of reala 100.

  6. MJ Says:

    ‘k weet niet of je nog foto’s gaat tonen van Carnaval, maar tot dusver is ’t genieten, in de foto’s zit veel sfeer, gaande van kleurrijke naar wat obscure types… knap werk!

  7. jef beirinckx Says:

    subliem en graaf: de foto van oranje man in camionet met pop

  8. nyklyn Says:

    Carnivalé à la flamande

  9. brocno Says:

    awel, ik vind het een straffe reeks foto’s. ze straalt een en al vervreemding uit. ’t is ook altijd fantastisch om mensen die duidelijk onderwerp uitmaken van iets -carnaval, in dit geval- volledig uit hun context te rukken…


  10. Brr, je maakt er bijna iets luguber van!

  11. Inge De Lissnyder Says:

    k moet zeggen dat ik gefacineerd ben door je kijk op de carnaval, leuke weergave. ik ben de zondag zelf eens gaan kijken en wat ik hier zie is echt de andere kant.
    5 & 6 zijn mijn favorieten.
    1 technische opmerking: ik vind de kleuren heel raar in de beelden, is dat een bewuste keuze? Werk je met manuele of automatische witbalans?


Geef een reactie

