film van mijn leven: winnaars

donderdag 14 februari, 2008

tromgeroffellllll…..de winnaars zijn bekend! proficiat aan allen! (zeker aan artur en jimmy die we van het bloggen kennen!)

Beelden van de winnaars via deze link.

Meer info over de wedstrijd vind je hier.

Mijn (tevergeefse , toch wel beetje snifsnif) inzendingen hier.

2 Responses to “film van mijn leven: winnaars”


  1. Dank voor de tip: je was er heel snel bij!
    Jawel, kwaliteit verloochent zich niet en Jimmy en Artur zijn erbij!
    Achja Dieter, niet iedereen kan winnen. Wij proberen het een volgende keer opnieuw. Afgesproken?

  2. Serge Says:

    Dieter, ik heb je beelden nog eens bekeken, sterk werk hoor. Ik ben er nog steeds van onder de indruk! Mijn voorkeur gaat in (willekeurige volgorde) uit naar sexualiteit, ouders en kinderen, alleen op de wereld, geloof, dromen.


Geef een reactie

