Budapest (1)

woensdag 20 februari, 2008

Gisteren een reeks negatieven gevonden van enkele jaren geleden die ik nog nooit positief had gezien…ingescand en hup dit is er eentje van.

Ik vermoed dat het ongeveer 4 jaar geleden is. Mooie stad, maar wat een rotweer op het moment van mijn tweedaagse flitsbezoek!

licht!!

12 Responses to “Budapest (1)”


  1. Ik vind het een mooie plaat! Dat heeft natuurlijk ook een rede anders zeg ik het zomaar en dan heb jij daar weer niks aan. Bij deze foto vind ik het ruis en de onscherpte passen, het lijkt zo ook een heel erg oud plaatje en dat vind ik bij sommige plaatjes erg mooi. Wanneer deze plaat perfect was qua licht, ruis en scherpte dan was deze plaat naar mijn idee stukken minder sterk.

  2. tdn Says:

    Heerlijke kleuren! Tegelijk subtiel en toch fel genoeg!

    De compo mag er ook wel wezen🙂

    Tom

  3. MJ Says:

    wat een mooie, interessante foto, ik blijf er maar naar kijken!

  4. lisa Says:

    heel mooie foto, en heel speciale kleuren, I LIKE IT

  5. Karina Brys Says:

    De kleuren en de korrel zijn idd speciaal!

  6. zement Says:

    Ik vind het leuk hoe er als het ware een spot op de dames op de stoeprand lijkt te schijnen. Die belichting wordt nog versterkt door de gele trolleybusstroomkabels. Heel fijne diagonalen ook. Geslaagd!

  7. Niels Says:

    Ik moet zeggen, een hele fijne plaat om naar te kijken.
    Gebeurt een boel in zonder dat het een chaos wordt en zeer mooie, warme kleuren.
    De straal van de zon is natuurlijk fantastisch.

  8. chris chisu Says:

    very beautiful this one.I like the light spot on the corner where the people are.

  9. chris chisu Says:

    Yes…i was born in Romania but have been living in Seattle for the past 20 years.

  10. Serge Says:

    Tweedaags flitsbezoek? Bedoel je niet eerder blitzbezoek?😉

  11. Teen Says:

    Mooie kleuren. Heb je niet nog een beetje nabewerkt? (selective colors ofzo?)

  12. paulineg Says:

    bedankt voor je bezoekje🙂 Die is super knap !


Geef een reactie

