unbelievable – a portrait

maandag 24 maart, 2008

 This is one of the persons i met during the making of my documentary regarding signs of belief in the living rooms (see previous post). It was a very friendly lady, and very very very into saints and spirits and religion. I am very thankful that she let me into her house and that she took confidence in me, which wasn’t easy for her. For me this was an unforgetable experience.

unbelievable

12 Responses to “unbelievable – a portrait”

  1. fotomart Says:

    Ik ben hier eens komen ronddolen. De opaalkust is ook een van mijn favoriete lokaties. Jammer genoeg kan ik je helpen met devotietoestanden. Hier bij mij thuis is niks, maar dan ook niks voor handen.

  2. MJ Says:

    Ik vind haar pose schitterend, mooi portret, …doch de witte vlek van het raam achter haar hoofd vind ik wel wat spijtig, had het een donker vlak geweest dan was haar blond of wit haar veel beter uitgekomen. maar dat is een detail…

    Dieter, dit is mijn RSS: http://www.mjsmets.be/rss.xml

  3. René Says:

    Lijkt me een interessante vrouw die je goed hebt in beeld hebt gebracht.
    Inderdaad, de witte achtergrond is jammer maar voor de rest O.K..

  4. chris chisu Says:

    She looks exactly like her rooms…i mean really fits into the environment.

  5. Tim Freh Says:

    Prachtig! Die “witte vlek” maakt mij eigenlijk vrij weinig uit 😉 . Prachtig portret met een geweldige expressie 🙂 !

  6. Hippopotamos Says:

    een unbelievable mooi portret 😉
    Een mens zou er zowaar schrik van krijgen.

  7. Nouveau fauves Says:

    Your photos really do tell stories and I would love to know her stories. I can think of some for her. Her face stimulates the imagination. Such a “young” hairdo. I bet she was a “fox.” Maybe she still is.

  8. Xray Says:

    Hier lijkt de dame een hele zware geschiedenis met zich mee te dragen. Een heel sterk portret en ik stoor me niet aan de witte vlek. In het kader van geloof is het alsof ze het licht ziet.

  9. Teen Says:

    Ahaa, las ik ‘fotoacademie’ in een vorige post? Dat verklaart iets. Maar niet alles. Mooi hoor. Ik vind het tegenlicht erg mooi, maar misschien een beetje veel aan de rechterkant van het hoofd.

  10. MJ Says:

    Dieter, in antwoord op je vraag op mijn blog: het is een vierkant gecropte foto!

  11. thevaultimaging Says:

    interesting portrait.
    check out this new blog which i am running on behalf of a photo lab in brighton:
    http://www.thevaultimaging.wordpress.com

    all the best
    bip

  12. bip mistry Says:

    rather a good portrait… i must say….

    Bip


Geef een reactie

