Tokyo – 03. Mount Fuji

zondag 18 mei, 2008

 

 

the escape

 

“i want a picture of you with Mt Fuji in the background”

 

 

6 Responses to “Tokyo – 03. Mount Fuji”

  1. Xray Says:

    Prachtig. Het leven zoals het is aldaar.

  2. Hippopotamos Says:

    Die eerste! Proficiat trouwens, net gezien dat je bij de top 10 van de categorie sport zit in de uitdaging.

  3. s.goovy Says:

    Ijzersterke Japan-reeks! En proficiat met je (volkomen terechte!) top 10 bij “de uitdaging”.


  4. Dieter!
    Waarom gebruik je geen layout van wordpress waarbij de foto’s groter getoond worden? Ik heb onlangs uw Japanreeks bekeken en vond de foto’s interessant, maar zonder meer. Vandaag doe ik de moeite om er enkelen op groot formaat te bekijken en ontdek van alles. Ik ben er zeker van dat vele bezoekers de foto’s alleen bekijken op het klein formaat. Zonde! Er zitten klassebeelden tussen!

  5. Nele Says:

    Die eerste foto is superschattig!

  6. Linn Says:

    Wow, ik ben helemaal verliefd op die eerste foto.

    Vreemd dat ik hier nooit eerder langsgekomen ben. Ik zet je meteen tussen mijn feeds en na mijn examens snuister ik ook eens in het archief.🙂


Geef een reactie

