Tokyo – 04. Transport

donderdag 22 mei, 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

14 Responses to “Tokyo – 04. Transport”


  1. Die derde vind ik echt heel erg mooi!

  2. steven meert Says:

    Geef mij maar die eerste en tweede. Die eerste omwille van het licht, die tweede omwille van de compositie.

    Was je gisteren toevallig niet in de AB voor Einstürzende Neubauten?

  3. bobbyhimself Says:

    waauw ! japan ! om één of andere reden trekt dat land steeds mijn aandacht. ergans zou ik er graag eens naar toe willen maar tussen willen en kunnen … de madams is helaas iets minder enthousiast… misschien ooit …
    ennn… knappe foto’s !

  4. MJ Says:

    sterke en erg mooi reeks en niet enkel omwille van het “exotische” verre Japan!!

  5. The Flat Dog Says:

    Hi Dieter !

    Thanks a lot for your encouraging comments on my blog ! Your photos are very nice too! i would say… lifefull! I’m also going to tokyo next month, some places you could advise me?

    Thanks again !

    The Flat Dog

  6. charles Says:

    trés bien, la deuxieme photo, et ce malgré le sépia.

  7. bruno Says:

    Zeer mooie Tokyo-reeks, Dieter.

  8. tdn Says:

    prachtige reeks. Vooral nr 2 springt er hier uit, fantastisch beeld!

    Tom

  9. Hippopotamos Says:

    Shit, wat een pracht van een reeks. Normaal heb ik een afkeer voor sepia, maar bij deze foto vind ik het best nog wel goed passen.

    (Met welke film heb je deze reeks gemaakt?)

  10. Luc Rabaey Says:

    Stationshal eens in het groot bekeken -dergelijke foto ’s met veel mensen op en dus veel kleine verhaaltjes moet je echt wel in zeer groot kunnen bekijken- en ik vind het wel boeiend hoe die mensen allemaal hun eigenste looplijn, gezichtveld, uitdrukking, etc. hebben; enerzijds zijn het allemaal individuën, anderzijds kan je ze bekijken als een massa, een verzameling van mensen die haast allemaal hetzelfde doen. De dame die haar hoofd buigt met hoed en paraplu vind ik wel bijzonder.

  11. ponor Says:

    I really like the photo of the young girl looking at the illuminated travel board:)

  12. Jan Says:

    Die tweede gaf me toch een serieus WOW effect. Fantastisch, dat standpunt dat je hier ingenomen hebt!!!!!!!!!!!!

  13. timfreh Says:

    Machtig, die tweede. Deze foto heeft ook een bepaalde historische waarde, aangezien de terroristische aanslagen in de Metro van Tokio…

    (Aanslagen met Sarin-gas, in 1995)

  14. brocno Says:

    fotootje van de kabellift/landschap ! heerlijk, mijn favoriet !


Geef een reactie

