Vienna – 01. Hey Daddy, let’s go to the statue of liberty

zaterdag 24 mei, 2008

Time for a new series – the rest of my Tokyo images is for later.

This time I will upload some images of Vienna, Austria, 2008. The  typical postcard photos you won’t find here. Hope you don’t mind, and I hope you enjoy watching them!

Oh, and don’t forget to click on the image – you will get a larger version – for free :o)

PS. for the technici: all images are made by an medium format analogue camera, 6×7; not that it matters :o)

PS. for real usa-images, check the great blog of jimmy kets! (las vegas on its way…)

 

13 Responses to “Vienna – 01. Hey Daddy, let’s go to the statue of liberty”

  1. MJ Says:

    Ik heb je foto’s gevonden op je blog van Frankrijk, spijtig genoeg krijg ik enkel thumbnails te zien, maar ik herken zeker de plaats waar jij hebt gestaan … en ik ook😉

  2. MJ Says:

    Oeps, ‘k vergeet nog te zeggen dat ik deze foto van Wenen schitterend vind! Heerlijke kitsch à la Kets maar dan door Dieter dl😉

  3. Jimmy Kets Says:

    Zeer geslaagd beeld vind ik dit! Mooi zo. Het 6-7 formaat spreekt me ook wel om de één of andere reden aan😉

  4. Xray Says:

    Ik ben al een hele tijd de beeldopbouw aan het bestuderen. Subliem gewoon. Het meest bizarre vind ik dat de weerspiegeling van het beeld en het hekken anders lopen dan die van het bordje.

  5. Karina Says:

    Inderdaad, een Kets à la Delathauwer (een hele mond vol).

  6. gekiekt Says:

    Geweldig! Wansmaak ten top.

    Morgen de grote dag voor de uitdaging!

  7. chris chisu Says:

    This is interesting.

  8. Hippopotamos Says:

    De max! Binnenkort op alle vlaamse kermissen.


  9. Hoera voor Mamiya!

  10. Luc Rabaey Says:

    Leve het Absurdisme! Stel je voor dat het niet bestond?! Laat maar komen, Dieter.

  11. Marsman Says:

    echt knap werk. hier heb je toch serieus mogen bijlichten zeker?

  12. demarche Says:

    Demarche says : I absolutely agree with this !

  13. jasmincormier Says:

    strange image


Geef een reactie

