And then I see a darkness

zondag 1 juni, 2008

(click on the image for a larger version)

 

 

 

18 Responses to “And then I see a darkness”

  1. jef beirinckx Says:

    mooischoon!

  2. Hippopotamos Says:

    en we hebben een 2de wow! klijk nu al uit naar de volgende uit de reeks.


  3. Mooie kleuren en nleuke sfeer🙂

  4. gekiekt Says:

    Dit heeft wel een hoog Edward Hopper-gehalte als je het mij vraagt.
    Heel mooi.

  5. Xray Says:

    Potverdikke dat is weer knap. Mag ik eens je fotografische ogen lenen🙂 ??

  6. Xray Says:

    (Oeps, net iets te vlug de enter-toest aangeslegen.)

    Potverdikke dat is weer knap. Mag ik eens je fotografische ogen lenen ??
    Waarom zie ik dat toch nooit. Zoveel sterke lijnen weer in één beeld.

  7. Rutger Says:

    Mooi sfeertje, waar is deze plaat geschoten?

  8. MJ Says:

    erg sfeervol, mooi licht, knappe kleuren… prachtig!


  9. Naar mijn inziens, één van je sterkste foto’s! Wat een sfeerbeeld!

  10. fotomart Says:

    De kleuren dragen er toe bij dat het beeld desolaat overkomt. Die eenzaat op de bank geeft mij het gevoel dat hij heel alleen op de wereld is.


  11. een super mooie foto ! mooie kleuren

  12. Harry de Rooij Says:

    erg sterke compositie en mooi die “blauwe” fase van de avond/nacht

  13. s.goovy Says:

    Mie laaik a lot! Geweldige sfeerfoto!

  14. Jimmy Kets Says:

    schoon werk breng je hier ten berde met je reeks!

  15. PieterJan Viaene Says:

    verwijzing nr Johnny Cash?


  16. @pieterjan: Warm! Ik stel voor dat je eens opzoekt of het origineel wel van mr Cash is… ;o)

  17. PieterJan Viaene Says:

    Oh jee, versie van de man in black vind ik toch beter en doorleefder


Geef een reactie

