Untitled.

maandag 9 juni, 2008

(click on the image for a larger image)

 

 

 

 

 

12 Responses to “Untitled.”

  1. bruno Says:

    Schoon, Dieter, schoon. Welke film heb je eigenlijk gebruikt?

  2. Hippopotamos Says:

    Wanneer komt het fotoboek van de reeks?

  3. ryoeos Says:

    J’aime beaucoup vos photographies.
    Elles sont très poétiques et élégantes.

    ( ^ __^)


  4. Héél bijzonder sfeerbeeld met die eenzame straatwerker! Als kijker vraag ik mij nu af of het inderdaad een rustig moment was of misschien integendeel heel druk en ben je er in geslaagd om al het verkeer te bannen in je (prachtig) beeld. Intrigerende opname!

  5. Harry de Rooij Says:

    Koen heeft het al mooi verwoord. Ik sluit me daar bij aan.

  6. gekiekt Says:

    lekker desolaat
    straalt iets intriests uit en daar hou ik wel van

  7. Serge Says:

    Sterke compositie en mooi belicht!

  8. MJ Says:

    de grote versie is top!

  9. jasmincormier Says:

    This image reminds me of the work of Jeff Wall.

    Nice treatement and choice of subject, we can feel the mood.

  10. René Says:

    Wat een prachtige sfeerfoto. Helemaal geslaagd.

  11. decanne Says:

    Kan me alleen maar aansluiten bij de vorige commentaren! Je Wenenreeks is super qua sfeer. De foto van de straatwerker vind ik echt top!


Geef een reactie

