Come to daddy…

vrijdag 20 juni, 2008

(click pic for a larger version – recommended :o)

 

 

 

10 Responses to “Come to daddy…”

  1. gekiekt Says:

    “instant fave” zou ik op flickr zeggen

  2. Serge Says:

    Een zalig beeld, mooi opgebouwd, prachtig lijnenspel! Zo “leeg” lijkt de omgeving, zo druk zal het wel op de luchthaven zijn.

  3. René Says:

    Boeiend lijnenspel, goed gezien!
    De compo is af!

  4. MJ Says:

    wat bevreemdend met de titel erbij, maar mooie opbouw en lijnenstruktuur… ook de tinten zijn prachtig!

  5. Hippopotamos Says:

    weeral eenvoudig mooi. mag deze op 50×75 aan mijn muur hangen?

  6. Xray Says:

    Weer zo’n sterke beeldopbouw. I love it.

  7. Teen Says:

    Mens in wereld. Heel mooi.


  8. Mooi beeld met mooie lijnen, en de aandacht gaat helemaal naar het kindje!

  9. Frederik Says:

    Heel mooi beeld !! eigenlijk mijn favoriete foto die ik van jou al gezien heb (samen met die van de parking met de rode mercedes)

    Ik kan heel lang naar jouw werk kijken. In pure verwarring, op het eerste zicht zie ik er niets in en heb ik iets van “wat is daar nu speciaal aan” maar als ik twee seconden te lang kijk heb ik het vlaggen en intrigeert het beeld me er is iets te zien maar ik weet nog niet goed wat.


Geef een reactie

