Vienna Series (final) – huray huray huray (hiep hiep hoera :o)

woensdag 25 juni, 2008

Het einde van de reeks Vienna is in zicht. Aangezien het  mijn hiep-hiep-hoera-maal-dertig-dag is vandaag krijgen jullie ze allemaal ineens! ’t Zijn niet mijn beste, maar ik vind ze wel iets hebben (anders zou kritische ik ze niet online gooien :)   Als je liever één per keer hebt, dan kom je maar vier dagen na elkaar deze site bezoeken :o)

Best op de foto’s klikken voor een grotere versie want ze zijn gemaakt met ‘groot’ in het achterhoofd.

The end of the Vienna series is near. And as it is my kiss-kiss-kiss-times-ten-day is today I post them all at once! Not my best, but i quite like them myself (otherwise critical me wouldn’t throw them online🙂

And if 4 in a row is too much, feel free to spread your visits in time :o)

 I advise to click once on them so you get a larger version as that’s what i had in mind when taking them (medium format camera)

 

 

nightlight.

 

 

crack.

 

 

 

46.minute Einwurf!

 

 

 nightmail.

 

 

PS. sinds kort heb ik eindelijk ook een flickr-account

PS. recently i also created a flickr-account

22 Responses to “Vienna Series (final) – huray huray huray (hiep hiep hoera :o)”

  1. gekiekt Says:

    die Postfächer-foto is subliem
    ik vind vooral dat steriele karakter van die omgeving geweldig


  2. gefeliciteerd met je verjaardag!
    maak er een fijne dag van. en maak er fijne beelden van.😉

  3. Karina Says:

    Ze hebben zeker ‘iets’. Voor mij is er geen uitschieter. Ze kunnen mij alle vier bekoren met de ‘Dieter’-leegte als rode draad.

  4. ryoeos Says:

    Merci pour cette très belle serie.
    C’est vrai que le moyen format s’exprime mieux dans les vues plus larges.
    J’aime beaucoup le coté analytique qu’apporte ce format 6×7.
    Bref je ne taris pas d’éloges. Du beau taf!
    ( ^ __^)

  5. s.goovy Says:

    Een ronduit schitterende reeks. Overal dat speciale sfeertje dat zo moeilijk te verwoorden valt (desolaat, bevreemdend, ietwat ongemakkelijk soms, maar vaak ook met de nodige fijnzinnige humor). Zonder overdrijven: ik vind dit persoonlijk materiaal dat gerust zou passen in de Galerie van het Antwerpse fotomuseum.
    And last but not least: congratz on your birthday!

  6. Teen Says:

    Ik vind de nachtfoto het mooiste van de serie. Best strakke foto’s, ik heb net een mamiya 645 te leen, ben heel benieuwd of ik ook ‘strak’ word. Eerst nog uitvinden hoe ‘ie opengaat. Ehem.

  7. Serge Says:

    Het blijft een boeiende reeks om naar te kijken, voorla de derde en de vierde foto van vandaag kunnen me erg bekoren. Ik wou dat ik die laatste zelf had gemaakt!

    Proficiat met je verjaardag!

  8. Xray Says:

    Happy Birthday!!!
    Wat een sterke reeks alweer. Nog maar eens in je geheel eigen, schitterende, stijl. Wow.


  9. Gefeleciteerd Dieter. Welkom bij de dertigplussers (zegt de inmiddels veertigplusser…)
    De ‘Dieter’leegte is een bijzonder mooie omschrijving van Karina! Je heb een eigen stijl, Dieter en dat is op zich al heel bijzonder in de fotografiewereld. Voor mij steekt de nachtfoto er boven uit

  10. stuutekeer Says:

    Proficiat!

    Mooie reeks. Onder de indruk.


  11. Ik word er weer ongemakkelijk van. En dat wil al iets zeggen.

  12. jef beirinckx Says:

    krack en nightmail zijn van een hoog niveau!

  13. MJ Says:

    knappe reeks!


  14. Die laatste en de eerste zijn super. Ik hou van die strakheid en symmetrie. Ook dat artificiële van de nacht is fantastisch.

  15. Dries Segers Says:

    Schitterende beelden vooral de eerste twee en de laatste!
    Simpel maar krachtig

  16. Hippopotamos Says:

    Een beetje laat, maar toch: gelukkige verjaardag!…(> vul zelf in)xhoera.
    Zoals gewoonlijk mooie beelden, maar die laatste (en die eerste)! Kwijl.


  17. heb ik ook zo een flickr account 🙂 mooie foto’s

  18. timfreh Says:

    ”Crack” is super. Het lijkt simpel, maar het is het zeer zeker niet. Er is aandacht geweest naar de compositie en zowel (alweer) de kleuren. En dan zijn er nog de bomen, sommigen al met de eerste blaadjes, de anderen nog ”kaal”…

    Mooi!🙂

  19. ysabje Says:

    ik vind de eerste wel heel mooi…

  20. Marre Says:

    Crack en Nightmail zijn ook mijn favorieten. Klasse.


Geef een reactie

