GC01: GC 503 – El Labrador.

maandag 7 juli, 2008

Genoeg geweend, tijd voor iets nieuws. Sorry Jimmy, geen benidorm toestanden bij mij. Er komt wel een strand en ook een hondje voor artur – maar da’s voor later. Hopelijk kunnen jullie er van genieten.

Don’t cry for the end of vienna (this is a dutch wordgame, haha, lol, as vienna in dutch means ‘to cry’, haha, whatever :o).  Appologizes to Jimmy Kets, the world famous belgian photographer who has a “martin-parr-kinda-women-on-the-beach”fetish as this won’t be a series as he likes. There will be a beach eventually, and also a dog for Artur, but that’s for later! I hope you all will enjoy them!

 

(click pick for a larger version – worth it!!!)

 

 

.

17 Responses to “GC01: GC 503 – El Labrador.”

  1. Artur Says:

    Ik en Jimmy waren in Blankenberge over jou foto’s bezig. Niets dan lof! En ook deze is weer schitterend!

  2. ... Says:

    Fantastisch! Prachtig beeld.

  3. ryoeos Says:

    ( ^ __^) Parfait!!!

  4. s.goovy Says:

    Oi, dat belooft weer wat. Me gusta! (of zoiets, mijn Spaans dateert uit het stenen tijdperk)

  5. jef beirinckx Says:

    Mooigetinte volle leegte! Knap!
    Ook uw naam gebeiteld in die rotsen, hoe doe je dat toch!;)

  6. Jimmy Kets Says:

    TOPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Jimmy Kets Says:

    ni normaal hoe zoiets simpel zoiets groots kan worden.
    Instant classic!

  8. Xray Says:

    Prachtige verdeling alweer.

  9. Serge Says:

    Zoals Jimmy reeds aanhaalt, een instant classic.
    De leegte die jij in je beelden toont, is zo overdonderend! Dit beeld zou ik eens graag groot geprint aan de muur willen zien hangen.

  10. Sine Metu Says:

    Ik heb erop geklikt en ’t is inderdaad de moeite!
    Knap!

  11. nyklyn Says:

    prachtig narratief, zo weinig, zo veelzeggend en een oude mercedes is altijd top


  12. […] is een ode aan Dieter De Lathouwer zijn recente beelden met oa mercedessen. Vooral de foto van de rode mercedes heeft me van mijn sokken geblazen, Superwerk Dieter!!! Ik kwam deze mercedes net in mijn straat […]

  13. MJ Says:

    ‘k hou erg van deze foto!

  14. charles Says:

    belle image. bon cadrage et integration de la voiture, chose souvent assez difficile.

  15. ntone Says:

    prach-tig!!

    Heb je nog andere foto’s van de Merc? :p

  16. |sm| Says:

    Ah, naar deze foto was ik nog eens op zoek! Toen ik de trouwfoto van Ann en Thomas zag met de lichtgroene mercedes, toen herinnerde ik mij deze onmiddellijk!
    Blijft een prachtige foto!


Geef een reactie

