GC02: Las Flores

vrijdag 11 juli, 2008

(click pic for larger version)

 

 

 

 

.

5 Responses to “GC02: Las Flores”

  1. jef beirinckx Says:

    Dit beeld kan niet tippen aan je vorige plaat: een absolute topper!

  2. gekiekt Says:

    Ik vond de vorige ook beter maar vind deze toch ook heel sterk.
    Heel cinematografisch.

  3. ryoeos Says:

    Il y a comme un melange de photographie plasticienne, je pense notament aux photographies de paysages “silencieux” de Jeff Wall ainsi que certaines photographies de Bustamente, silencieuses elles aussi.
    Il y a surement un perco dans la Merco, pour le coté ciné référence au couple du début de Bagdad Café.
    En tous cas j’aime beaucoup et je me dis que deux photos font début pour une serie. Cool quoi! Merci Dieter ( ^ __^)

  4. Jimmy Kets Says:

    Deze spreek me ook minder aan de dan de vorige. Ben toch benieuwd naar de volgende beelden die komen. Het blijkt niet te helpen dat ik 100 keer op refresh druk🙂

  5. Luc Rabaey Says:

    Ik kijk graag naar de beelden uit de recentere series. En ik bekijk dan wel de beelden afzonderlijk, maar vooral binnen de serie. Ik ben er eigenlijk weg van. Proficiat!


Geef een reactie

