GC05: Dunas de Las Maspalomas

dinsdag 15 juli, 2008

(click pic for larger version)

 

 

 

 

.

26 Responses to “GC05: Dunas de Las Maspalomas”

  1. Jimmy Kets Says:

    heb ik al gezegd dat je goed bezig bent 🙂
    schoon schoon, twee, twee, twee, twee, twee….
    op het mini schermpje van mijn iphone dacht ik eerst dat het een halfnaakte vrouw was vooraan, mijn big screen van mijn mac heeft me wel een beetje ontnuchtert en me terug met mijn twee voeten op de grond gezet.

  2. jef beirinckx Says:

    Wow chique! Alweer een wonderbaarlijke topper! Uw kleurentimbre en de uitgekiende kadrage bevallen me zeer!


  3. Erg mooi beeld! Veel om naar te kijken!

  4. Joris Says:

    Wat een bevreemdend beeld is dit, heel surrealistisch. En ook heel goed bedacht om de foto niet horizontaal maar verticaal te nemen.

  5. MJ Says:

    wat een desolaat decor, lijkt meer op een woestijn dan op een “vakantiestrand” een beetje eng ook maar… erg mooi ook door het kleurgebruik!

  6. Xray Says:

    Bijzondere foto. Zag ook enkele van je foto’s in Line Up. Ook op papier is de strandreeks erg sterk.


  7. Dat is nog ‘ns wat anders dan de grijze lucht hier…
    Mooi kleurgebruik!

  8. bruisch Says:

    Super, die GC reeks van je. Zeker deze en die eerste foto vind ik heel mooi. 🙂

  9. nyklyn Says:

    realiteit en illusie je tast de grens af hé, schitterend, de paradox der fotografie vind ik heel interessant

  10. gekiekt Says:

    heel intrigerend!
    is dat een urinoir achteraan?

  11. Harry de Rooij Says:

    Ik voel wel iets voor de zienswijze van Joris: surrealistisch. Sterke beeldopbouw.

  12. Karen Says:

    Amai, heel indrukwekkende kleuren zoals al een paar keer eerder vermeld. Ik dacht ook meteen aan een topless zonnende vrouw daar vooraan

  13. Jim Says:

    Great Photo!
    Would make a awesome magazine cover.


  14. @jim: if you find me one you get 10% of the deal :o) [this is valid for everyone!!]

  15. Serge Says:

    Alweer een heerlijke leegte in je beeld en toch weer veel te beleven!

  16. stuutekeer Says:

    @Dieter: probeer het Centrum voor Beeldexpressie anders eens, zij publiceren nogal eens portfolio’s in Beeld Express 🙂

  17. lisa Says:

    schitterend!!!!!!

  18. Jens Daems Says:

    Sh*t Dieter das een fijne plaat! Echt prachtig. Die kleuren, die compositie… Zeer strak werk!

  19. controletoren Says:

    4 koppels in beeld en nog zo’n ongemakkelijke leegte. Heerlijk.

  20. Pieter Says:

    Een zeer knap beeld. Ik ben fan van je kleurgebruik en beeldafwerking. Komt dit ongeveer zo de camera uit of ga je grafisch op de originele foto op verder werken?

    Er is iets zeer speciaals aan het licht en de belichting, wat het een onaards gevoel geeft. Bijzonder knap. Waar kunnen we grote afdrukken bestellen?

  21. Marian Coppieters Says:

    Echt enorm mooie kleuren!
    En leuke cadrage. Een zéér geslaagde foto als je ’t mij vraagt 🙂

  22. Karina Says:

    Knap werk! Allemaal pareltjes, waarbij deze net nog ietsje meer schittert. Met de kleuren is niks mis, integendeel, practhige tinten.

  23. nyklyn Says:

    opsturen naar view, ze vragen ook tekst en uitleg
    ik citeer wat ze willen

    Pour nous soumettre votre travail, vous devez nous envoyer sur cd une sélection de vos images accompagné d’un texte expliquant votre démarche à notre adresse : 57, THEOPHILE VANDER ELST, 1170, Bruxelle.

    Nous vous informerons de notre décision après lecture de vos images et de votre texte d’intention.

  24. Klaas Says:

    Dit is echt knap, ontzettend knap. Eén van mijn favorieten tot nu toe.


Geef een reactie

