GC06: She’s taking a picture of herself!

donderdag 17 juli, 2008

(click pic for a larger version –  the woman on top of the dune is taking a picture of herself with her mobile phone; the file with enough detail was too large to post online)

 

 

 

 

.

19 Responses to “GC06: She’s taking a picture of herself!”

  1. jef beirinckx Says:

    Alweer zeer grafisch verfijnd, bevreemdend en uitgepuurd van tinten en kadrage.
    Een foto die je zeer groot moet zien! Duidelijk ook een aanhanger van de nieuwe soberheid (interessant artikel in de Focus Knack met E.Vermandel)

  2. jef beirinckx Says:

    Vergeten te zeggen: Prachtige foto!

  3. gekiekt Says:

    Ben je zeker dat die vrouw niet gewoon aan de opslag was?

    Alweer een geweldige foto trouwens.

  4. Harry de Rooij Says:

    Less is more. Jimmy zei het al prachtig.

  5. Sine Metu Says:

    Als beachvolleyballer ben ik natuurlijk enkel maar geïnteresseerd in da veldje he!🙂
    ’t Ziet er wel warm uit daar. Heb je zelf gespeeld?

    Los daarvan ben ik ook een fan van het minimalisme in een groot deel van je foto’s! Way to go! Nog van da!


  6. Het fotofeest gaat maar door. Prachtig!

  7. ryoeos Says:

    ( ^ __^) Je suis Fan! J’aime vraiment beaucoup cette “ligne claire”.

  8. controletoren Says:

    Tjah, nu zal ik je wel in m’n blogroll moeten opnemen. ’t wordt hier met de dag beter. Dju toch.


  9. Ik moet nog steeds wat wennen aan de ‘uitgepuurde tinten’ , maar de beelden boeien wel, Dieter

  10. Karen Says:

    Wauw.. *zoekt de juiste woorden*

  11. MJ Says:

    stil

    (tot nu toe mijn favouriet in deze reeks…)

    Dieter: ik heb je vraag die je op mijn blog stelde beantwoord bij de reacties… (ik heb er nog enkele andere vragen beantwoord, zo kon dit in een trek!)

  12. Angélique Says:

    Goed gezien , Dieter !
    het contrast is subliem🙂

  13. Jens Daems Says:

    Ik krijg echt maar niet genoeg van die reeks die je hier al enkele dagen aan ’t posten bent. Meer meer meer😀

  14. giiid Says:

    Wonderfull composition and humor. I love it !!

  15. liever Says:

    sublieme eenvoud


Geef een reactie

