GC07: Deadend

vrijdag 18 juli, 2008

leger dan dit zullen ze niet meer komen :o) … ik vermoed dat het voor velen té zal zijn, maar ik krijg nog elke keer als ik ernaar kijk ‘een raar gevoel van’ (dat waarnaar ik streef trouwens). No worries if you don’t like it :o) Laat maar iets weten…

(click pic for larger version, it needs it)

 

 

 

 

.

14 Responses to “GC07: Deadend”

  1. stuutekeer Says:

    past goed bij de rest hoor!

  2. Joris Says:

    Elke keer ik denk wat voor een prachtige reeks dit is, gooi je er nog eentje bovenop. Volgens mij kan je hier een heel mooi, coherent fotoboekje van maken. Zo eentje om schijnbaar achteloos op je salontafel te laten liggen als er bezoek komt😉.

  3. Xray Says:

    Oh, dat desolate sfeertje bevalt me wel hoor. Ook de lichte kleurtoning versterkt je beelden.

  4. Nele Says:

    Inderdaad basket🙂. ’t Is echt een virus zoals je zegt!

    En deze reeks foto’s vind ik echt mooi! Zo fris en rustgevend! Mooimooi!

  5. Inge Says:

    Zeer mooie reeks Dieter!!!
    Je hebt weer flink je best gedaan!
    Doe zo voort! Je foto’s verdienen een plaats in een tentoonstelling.

  6. Marian Coppieters Says:

    Leuk sfeertje.

  7. lisa Says:

    ‘k vind het echt een SUPER reeks!

  8. Hippopotamos Says:

    count me maar in als er ooit een fotoboek van komt😉
    en te leeg? als klein zielig fotootje wel, maar deze foto vraagt (net als de meeste van je foto’s) er gewoon om om omhoog te hangen te worden in een galerij/museum op 60×90; dan kan je echt alle details zien die erin verborgen zitten.

  9. Karen Says:

    Ik vind hem adembenemend!

  10. René Says:

    Het gaat maar door: en superreeks!

  11. Teen Says:

    Die bocht aan de rechterkant leidt het oog zo mooi de foto in. Daardoor wordt het midden ook niet te leeg.

  12. Serge Says:

    Die leegte blijft me intrigreren! Knap beeld!

  13. s.goovy Says:

    Té leeg? Té bevreemdend? Wel nee, gewoon jouw stijl en ik vind dit super! Ik heb het nog al eens gezegd: dit materiaal moet in een tentoonstellingsruimte… en ik wil naar de vernissage komen, moeha!🙂


Geef een reactie

