GC09: Don Bocata

zondag 27 juli, 2008

(click pic for larger version) 

 

 

 

 

.

20 Responses to “GC09: Don Bocata”

  1. jef beirinckx Says:

    Groots,wijds,twin peakisch, alweer ééntje op Champions leagueniveau. Supertop!

    Bewerk jij uw analogen nog verder in photoshop?

  2. ryoeos Says:

    Une grande leçon de paysage!
    Superbe, pas d’autres mots.
    ( ^ __^)

  3. nyklyn Says:

    wow het lijkt wel n schilderij, en die bomen staan ook zo vreemd geplaatst, echt geniaal en dan die kleuren. hoedje af, dit is groots… opnieuw spelend met die paradoxale grens; realiteit vs illusie
    ik zou een selectie maken en opsturen naar View, je weet maar nooit dat ze het publiceren

  4. Jimmy Kets Says:

    Dit beeld is werkelijk fantastisch! Het Het is net een schilderij waarin ik kan wegdromen! De sfeer, alles eigenlijk in dit beeld is super!
    Absolute klasse!

  5. controletoren Says:

    Waw. En ik zie dat Tante Annie je ook opgepikt heeft. En wat zou http://www.ypu.org van jouw werk vinden, vraag ik me dan af?

  6. René Says:

    Het gaat maar door! Wat me verbaasd is dat je met een goed aangepast kleurgebruik een heel aparte sfeer kunt oproepen. Knap.

  7. Karen Says:

    Die bomen zien er zo geschilderd uit, heel mooi

  8. Sine Metu Says:

    Nie normaal deze foto! Een instant-classic! Echt, woorden tekort! Inderdaad precies een heel zorgvuldig geschilderd schilderij! Schitterende compositie! Ik kan er blijven naar kijken!

  9. MJ Says:

    wat een prachtig desolaat geheel, die bomen maken het helemaal af, heerlijke foto!

  10. lentesneeuw Says:

    ‘k Blijf bij mijn eerste reactie -die ondertussen al zwaar achterhaald is-: Waw, da’s net een schilderij! Tweede klik voor grotere afbeelding: Waw, het IS een schilderij! (allez, of toch bewerkt tot…)
    Schitterend!


  11. Prachtig Dieter! Nu weet ik sinds kort gelukkig wel hoe je aan die bizarre kleuren komt die de beelden tot een ‘paradoxale grens'(Nyk) brengen. Aan de reacties te zien denken sommigen echter dat de beelden bewerkt werden…
    Maar misschien hou je dit liever voor jezelf. Hoe dan ook een geweldige reeks!

  12. Rulan Kurek Says:

    Zeer mooi en bevreemdend beeld.
    Het kleurenpallet zorgt voor een rustgevende sfeer.

  13. ysabje Says:

    waaw, mooie blog!

  14. Karina Says:

    Reageren is intussen mogelijk zie ik🙂 Eerst stond deze op ‘reageren niet mogelijk’.
    Soit, het zijn alweer de kleuren en het schilderij-effect die het ‘m doen. Werkelijk zeer schoon deze!

  15. Luc Rabaey Says:

    Vooreerst: superbeeld en klasrijke fotografie en consistente serie waarin de Transparante Lichtheid van het Landschap zo gevoelig wordt verbeeld. Ik heb wel mijn twijfels over de gedachte
    dat dit goed werk is omdat het net een schilderij lijkt. Wie opperde ook alweer dat de fotografie niet moet pogen om op een ander medium te lijken, maar zijn eigen weg moet gaan?

  16. lisa Says:

    niet normaal!!!! mega mooi! ik ben echt super fan van je werk!!!!!!!

  17. s.goovy Says:

    Alles is al gezegd: sublieme foto!


  18. Dag Dieter,

    Je maakt écht heel mooi werk. Ik ben ondertussen ook eens naar je portfolio gaan kijken, en het spreekt me absoluut aan. Zeker omdat ik het zelf heel moeilijk vind om aan interessante landschapsfotografie te doen.
    Als ik even mag muggenziften: Wat ik wel jammer vind is dat, wanneer je op een reeks klikt, je niet terug geraakt naar de ‘home’, en dus de hele tijd, op je internet pijltjes op vorige site moet klikken, ipv dat dit op de site zelf kan.
    Maar desalniettemin mag je vaker bezoek van me verwachten hier op je blog. (ik zag ook op je portfolio dat je aan het kask gestudeerd hebt, ikzelf ben daar nu ook bezig…)

    Merci, om ook eens langs mijn blog te passeren.
    Succes met alles wat je fotografisch uithaalt!

    Liefs,


Geef een reactie

