GC10: Hundstage

woensdag 30 juli, 2008

(click pic for larger version)

 

 

 

 

.

8 Responses to “GC10: Hundstage”

  1. René Says:

    Deze heeft wat minder kleur en werkt daardoor wat “mistiger”.
    Past prima in de reeks.

  2. Shy Says:

    Tiens, gezien het feit dat we telkens samen op dezelfde blogs blijken op te duiken… Is de titel een referentie naar Alec Soth?

  3. Artur Says:

    Wat een fijne DOF! Kleurtjes zitten goed.

    Wanneer geef je eens een tentoonstelling ?

  4. Jimmy Kets Says:

    Juiste moment van afdrukken en correcte scherpstelling, maar ik blijf toch (voor één keertje dan) een beetje op mijn honger zitten. Het mist de mystiek van je vorige beelden… Die vorige beelden waren dan ook masterpieces.

  5. MJ Says:

    ook een toffe, al past deze iets minder in de reeks…!

  6. Sine Metu Says:

    Als dierenliefhebber trek ik mij natuurlijk onmiddellijk het leed van dat hondje aan. ’t Ziet er gekwetst uit! ’t Beestje was toch OK hé?

  7. Xray Says:

    Het blijven oogstrelende foto’s.

  8. Hippopotamos Says:

    hmm, er zitten volgens mij betere in de reeks.

    het verticale naast al dat horizontale werkt niet zo goed bij mij.
    ik mis een ander element dan de hond in de foto, hij trekt onmiddellijk mijn aandacht maar daarna ben ik zo een beetje uitgekeken op je foto(ik zie je foto’s steeds een beetje als zoekplaatjes).

    het was anders geweest moest de stad op de achtergrond ook scherp was geweest.


Geef een reactie

