GC11: Untitled

zaterdag 2 augustus, 2008

 

 

 

 

.

9 Responses to “GC11: Untitled”

  1. René Says:

    Het gaat maar dorr….! Prachtig.

  2. Karina Says:

    De kleuren (uiteraard), de lijnen en de blitse auto (en de boom en ga zo maar door). Weer veel te zien en alles heeft zijn plaatsje.

  3. Harry de Rooij Says:

    Dat mooie pink en die diagonale draad geven veel spanning aan de foto.

  4. Marian Coppieters Says:

    ^ Ik vind die diagonale draad misschien net iets minder. Maar dat doet niets af aan het feit dat dit een mooie foto is! Ga je hiermee iets doen met deze reeksjes? Lijkt me echt perfect om te verzamelen in een boekje ofzo…


  5. alweer zo’n bevreemdende foto, vooral die paars-roze auto op het dak doet het hem. Sterk!

  6. Jens Daems Says:

    Man maak jij eens vlug een Blurb fotoboekje aan en laat me eens onmiddellijk weten waar ik dat vervolgens kan bestellen 🙂 Knap werk!!!

  7. Sine Metu Says:

    Ik stoor mij toch ook een beetje aan “d’een droad”. De auto is dan natuurlijk wel weer het sterktepunt van de foto.

  8. Xray Says:

    Dat paars accent is super.

  9. ryoeos Says:

    L’absence de personnages dans certaines de tes images me plais beaucoup. De même que les personnages souvent de loin ou de dos.
    L’auto, elle, apparait souvent, attestant de l’humain en l’évoquant par sa présence et son coté “climatisé”.
    ( ^ __^)


Geef een reactie

