GC13: Untitled

vrijdag 8 augustus, 2008

 

 

 

 

 

.

33 Responses to “GC13: Untitled”

  1. Imke Dielen Says:

    jimmy style – dog style😉


  2. Joepie, ik ben niet alleen down😉

  3. Marian Coppieters Says:

    Zalige foto. Rustgevend🙂

  4. Serge Says:

    Dieter, alweer een prachtplaat in deze serie. Wanneer komt dat fotoboekje nu uit?🙂

  5. Xray Says:

    Weeral een topper.

  6. Xray Says:

    Weeral een topper.

  7. Karina Says:

    Ja ja … zeer goed. Die kleuren alweer … hoe doe je dat toch.

  8. sebastien Says:

    Grappig, met dat hondje.


  9. Erg mooie foto! Erg rustig vooral!

  10. Dennis Says:

    Hey, relaxte foto. Lijkt een verhaal te vertellen. Even rust, rondreis, depressie?

  11. Jens Daems Says:

    Heeeerlijke foto Dieter. Laat maar komen die Gran Canaria reeks🙂

  12. René Says:

    Je gaat gewoon door…Hoe lang was jouw vakantie eigenlijk? 😉
    Schitterend.

  13. lentesneeuw Says:

    Haha, ik trek hier instant een snoet zoals dat hondje op de foto. Lijkt me een Jackske, nee? Sweat as!

  14. s.goovy Says:

    Alweer super! GC is een reeks om duimen en vingers bij af te likken.

  15. lentesneeuw Says:

    O jee… dat moest natuurlijk “sweet” zijn :os
    Erg!

  16. Sine Metu Says:

    Heel relaxe foto waar ik mij een heel relaxe vakantie bij voorstel! Alweer een topper!

    Als je ooit een fotoboek maakt van deze reeks, dan reserveer ik alvast ook een gesigneerd exemplaar! Ik stel voor dat je er een beperkte oplage van maakt!😉

  17. jef beirinckx Says:

    Je schildert en dat is mooi!

  18. Kris Says:

    Dieter, deze is van de allerbeste klasse.
    Ik hou van deze lichtblauwe kleurstelling

  19. nyklyn Says:

    Het verlangen, het wachten, de hunker… naar het juiste moment.
    Mensen zeggen altijd ‘ik heb geen tijd’, terwijl dat nu net het enige, maar dan ook enige is wat ze wel hebben. Al de rest is vergankelijk.


  20. Die wagen staat er precies al heel lang…
    Maar schijn bedriegt😉
    Mooi opgebouwd beeld, Dieter

  21. ruud Says:

    zit een verhaal in dit beeld en dat gecombineerd met de eenvoudige compo en sfeer maakt het een erg fijn om naar te kijken.

  22. timfreh Says:

    Krachtig en prachtig! Super, alles zit zoals het moet zijn!…

  23. Dries Segers Says:

    Overal als ik nu antieke oldtimers zie denk ik aan je

  24. tom Says:

    Toppertje! geweldige sfeer heb je te pakken!

  25. giiid Says:

    I just have to see this picture now and then🙂 Fantastic!

  26. Titus Says:

    Goed werk man!!!

  27. ellemilla Says:

    Jep! Echt heel mooi werk!

  28. Mike Says:

    Knap beeld Dieter


Geef een reactie

