GC16: Untitled

dinsdag 19 augustus, 2008

This is the last one of the GC-series I put online. I kept it for the end as i ehm, well, as i just adore it myself.(and it’s very very rare i say things like that about myself  :o)  I can keep watching it. The unreal memories and dreams it evokes. The colours. The coming together of mankind and nature. The way it feeds my fantasy. The framing. The timing. The slight tension. Oh well, whatever, nevermind :o)

(click pic for larger version)

 

 

 

 

 

 

fyi: I am currently trying to make a book with some of my most recent work to see it printed. I am also investigating the enlargement possibilities (90x110cm?), aluminium, diasec – i’ll keep you informed.

 PS. i also want to thank everybody who rewarded me recently with a link on his site – knowing that people  like my blog really gives a good feeling! Definitly as there are almost no words/jokes/intimate stuff on this site! So thank you Jimmy, Steven, Bruno, Artur, 30some and An! I really appreciated it!

And of course aallllllll people who take the effort of regularly coming back and leave comments on this site (or don’t leave comments :o) !

21 Responses to “GC16: Untitled”

  1. jef beirinckx Says:

    Deze is een internationale grote prijs waard. Subliem,subliem! Tijd om uit de schaduw te treden,Dieter. Zo heb’k nog niet dikwijls alles perfect zien samenvallen in een foto. Wow!Wow,wow!

  2. Pierre Says:

    Uw foto’s zijn van een uitzonderlijke kwaliteit. Ik ben fan!

  3. Karen Says:

    Hij doet me nog meer uitkijken naar mijn vakantie🙂

  4. ruud Says:

    heb met veel plezier naar je serie gekeken.
    mooie open ruimtes, fijne kleuren en (zoals gewent) compos kijken erg aangenaam.

  5. s.goovy Says:

    Staande ovatie op alle banken voor deze reeks! Dit was/is genieten van Fotografie met een grote F. Proficiat Dieter!

  6. Serge Says:

    Ik herhaal mijn commentaar dat ik op een andere blog heb achtergelaten: “Het is een waanzinnig mooie reeks geworden, naar elk beeld dat hij op zijn blog gepost heeft heb ik met open mond zitten kijken en genieten!”

    Ik ben benieuwd naar de resultaten van je zoektocht naar print, diasec, boek, enz…

  7. Luc Rabaey Says:

    Naast de beeld- en compo-aspecten die hier absoluut hoog scoren ben ik vooral geraakt door de vreemde associatie van twee elementen – de man en de H en dus de Heli – in een inhoudelijk zeer surrealistisch tafereel. Dit is mijn ding, Dieter. Had ‘m zelf wel willen maken!

  8. Luc Rabaey Says:

    Ik vraag mij af hoe men naar deze foto kijkt mét en zonder titel. De titel geeft duidelijk een hint waar je naar moet kijken en hoe je het hele beeld kan bekijken; ik heb zelf liever geen titels omdat ik eigenlijk wil dat de beschouwer hét gezien heeft, of iets voelt dat op ongemak lijkt of voelt dat hij een mysterie op het spoor is. Deze foto voelt zonder titel aan als een perfect mysterie, mét is dat al een stuk minder. Wat denk jij erover?

  9. René Says:

    Dank Dieter dat wij mee mochten kijken met jouw belevenissen en nog commentaar mocht leveren ook.
    Knap werk!

  10. Jens Daems Says:

    Maak maar vlug dat dat boek af is, dan kan ik het bestellen🙂

  11. ysabje Says:

    deze laatste is inderdaad om duimen en vingers bij af te likken

  12. MJ Says:

    een prachtig slot voor een schitterende reeks, bedankt, ’t was genieten… eigenlijk zou die nog veel beter tot haar recht komen groot aan de muur !

  13. bruno Says:

    Dat boek, daarvan wil ik bij deze alvast een exemplaar reserveren!

  14. ryoeos Says:

    [ ^ .^]y~~ Tes photographies en grand format d’impression devrait en calmer plus d’un!
    Cette dernière est aussi très forte.
    A bientôt sur ce blog, pour la suite de ton travail photographique, avec impatience.
    ( ^ __^)

  15. stuutekeer Says:

    geweldig goed gewoon🙂

  16. Sine Metu Says:

    nu zie ik het pas! zalige foto!😉


  17. Een bijzondere reeks met fascinerende commentaren…
    De drie beelden die mij ( én een collega) het meest konden bekoren waren:
    9- ( Don Bocota) Mijn torenhoge favoriet!
    13- (The wave won’t come)
    5- ( Dunas de las Maspalomas)
    Sommigen konden me helemaal niet bekoren, maar werden onwaarschijnlijk bejubeld. Een reden te meer voor mij om de desbetreffende foto’s wat aandachtiger te bekijken. Soms met resultaat, (een foto kan groeien…) soms zonder resultaat. Sommige beelden moet je me eens nader verklaren bij die onvermijdelijke tentoonstelling😉
    Maar… een dikke pluim voor je originele impressie van GC !


  18. Ik vergeet iedere keer dat drie puntje en een haakje een smiley oplevert…
    Dat een foto kan groeien is uiteraard serieus bedoeld!

  19. bip mistry Says:

    Hi D

    This is a lab in the uk that i work with: http://www.thevaultimaging.co.uk
    i don’t knowwhether these prices would be high or low to you.
    Great work. I like all the mercedes shots you’ve done (not only because i have one!)
    cheers
    Bip


Geef een reactie

