F-20080901-06 en F20081003-07

zondag 19 oktober, 2008

(click image for larger version)

 

 

 

 

 

(click image for larger version)

 

 

 

 

.

15 Responses to “F-20080901-06 en F20081003-07”

  1. René Says:

    Een week moeten wachten op deze nieuwe twee….
    Als vanouds…mooie zachte tonen. Alhoewel je je bij de eerste er wel erg gemakkelijk vanaf gemaakt hebt: ‘k ben betere compo’s van jou gewend!
    Kom op Dieter, scherp blijven!

  2. Marian Coppieters Says:

    ^ Daar ga ik in mee. De tweede spreekt me dan ook veel meer aan🙂

  3. Harry de Rooij Says:

    Ik heb ook wel iets met de tweede. Vooral met de weglopende ronde lijnen.

  4. Jimmy Kets Says:

    De eerste spreek me het meeste aan van de twee.

  5. jef beirinckx Says:

    Ik treed Jimmy bij.Je moet deze foto zéér groot zien en dan ontdek je zijn monumentale kwaliteiten. De absolute uitgepuurdheid,perfecte verdeling lucht/bosjes/aarde.Optimale sfeerschepping door grote eenvoud. Wagen mag hier echt niet op een andere plaats staan of de boel valt in duigen.

  6. René Says:

    Poeh..dat is schrikken….de kanonnen van het blogdom hebben gesproken (die ik overigens zeer waardeer) maar blijkbaar ben ik in m’n mind nog lang niet zo ver dat ik sommige reacties kan begrijpen. Wat is het toch leuk zo hier je reacties te kunnen neerpennen en dat iedereen ermee kan doen wat hij/zij wil.
    Dieter, bedankt voor de foto’s die een discussie waard zijn!

  7. MJ Says:

    ‘k ben enorm achterop met bloggen (te druk) maar dat heeft zo zijn voordelen, nu kan ik je nieuwe foto’s in een reeks zien… en zo zijn ze op hun sterks!

  8. pathattori Says:

    De eerste, zeker weten…


  9. Het lijkt telkens alsof de wereld verlaten is.🙂

  10. ysabje Says:

    je hebt een oog voor desolate beelden. Heb jij eigenlijk wel vrienden?😉

  11. Titus Says:

    Ik hou van je werk!

  12. nyklyn Says:

    check your email!! en doe mij ook maar die eerste, wat die roept het meeste vragen op, wat is daar gebeurd

  13. Serge Says:

    Ik blijf fan van deze beelden waarin de desolaatheid zo sterk aanwezig is, dat ik het er “benauwd” van krijg!

    Je kan trouwens doorklikken voor een grotere versie al blijf ik wel geïnteresseerd in een grootformaat print of boekvorm.

    Het kan misschien aan mij liggen, maar ik zou de beelden iets donkerder maken, iets meer contrast geven, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

  14. tdn Says:

    weer 100% jouw stijl. heel mooi!

  15. coppez Says:

    het lijkt de bedoeling te zijn 1 vd 2 te kiezen (?)
    ik heb moeite met de eerste, het gras bij een ander is blijkbaar toch niet zoooo groen. Je beeldtaal staat mij wel aan, nochthans (maar wie ben ik ?)

    (Doe dus maar de tweede)

    onlangs zag ik nog foto’s van een fotografe die ook met sterke uitblekingen werkte, maar haar naam ben ik kwijt.


Geef een reactie

