EDEN on stage [color]

maandag 24 november, 2008

Dit is een selectie van beelden die ik in opdracht maakte van de theatervoorstelling ‘eden’ van het gezelschap Hand in het Oog. Het was mijn eerste keer dat ik een dergelijke opdracht deed. Schitterend om te doen en een super resultaat!

This is a selection of images made on assignement of the performance ‘eden’ by the company Hand in het Oog (Hand in Eye). I had never done an assignment of this kind before. It was great to do such a kind of job and i love the result!

 

 color-56-s_resize-copy

 

 

color-58-s_resize-copy

 

 

color-40-s_resize-copy

 

 

color-34-s_resize-copy

 

 

color-44-s_resize-copy

 

  

color-41-s_resize-copy

 

 

color-36-s_resize-copy

 

 

color-45-s_resize-copy

 

 

color-52-s_resize-copy

 

 

color-51-s_resize-copy

 

 

color-46-s_resize-copy

 

 

color-49-s_resize-copy

 

 

color-38-s_resize-copy

 

 

color-48-s_resize-copy

23 Responses to “EDEN on stage [color]”


  1. Boeiende gevarieerde reeks waarin ik de Dieterdelathouwer-stijl duidelijk herken.
    Voor dergelijke reportages in moeilijke lichtomstandigheden denk ik echter dat je jezelf tekort doet met dit nog analoog te doen.
    Al wekt dit ook bewondering natuurlijk, maar toch…

  2. jef beirinckx Says:

    Wowreeks ietsje minder bevreemdend als anders maar zéér hoog niveau. Ik vind het een beetje spijtig dat je dit niet hebt kunnen doortrekken in de affiche (oei kritiek). Foto één is een perfecte affiche met ruimte voor fijne, sobere typografie.

  3. Harry de Rooij Says:

    Ik vind die groene turquoise kleur in alle foto’s zo mooi.
    De eerste foto is erg boeiend. Roept veel vragen op. Waarom vooral de handen, waarom niet het geheel, waar gaat het stuk over etc.

  4. Joris Says:

    Da’s een sterk staaltje, om dit analoog gedaan te hebben. Ik heb dit zelf ook eens mogen proberen, toen mijn vriendin een toneelstuk geschreven had, en ik was maar wat blij dat ik tussendoor op mijn schermpje kon kijken of de belichting wat aanvaardbaar was. Heel knap gedaan!

  5. kris luckermans Says:

    De kleurtjes en de beweging maken deze foto’s tot levende figuurtjes, ik hou van dit werk Dieter

  6. tuuruyttenhove Says:

    je hebt de sfeer van de voorstelling heel goed te pakken gekregen.
    echt vakmanschap

    super en bedankt

  7. Els Says:

    Knappe beelden. Vooral de eerste foto vind ik erg intrigerend.

  8. nyklyn Says:

    ik mis ook de kleuren id affiche, maar wel knap


  9. @jef en @nyklyn: de vorige post is geen affiche, maar de cover van een klein boekje :o) De affiche was die waar je enkel de ventilator en de krop sla zag.


  10. Amaai, propere reeks! Mooi licht! De voorlaatste foto vind ik leuk en de eerste is een fijn standpunt, intrigerende foto!

  11. s.goovy Says:

    *kijkt en geniet in stilte*

  12. MJ Says:

    theaterfotografie is een hele uitdaging, je hebt hier je opdracht heel goed ingevuld in je eigen stijl, ik hou er erg van!

  13. sart68 Says:

    Mooie kleuren. De onderwerpen springen echt uit de foto’s.

  14. ysabje Says:

    maar man toch wat een mooie foto’s! voor mij is de eerste degene die er echt uitspringt. Zou voor mij een affiche kunne zijn, het pronkstuk. Slim om die ook eerst te zetten! Manmanman wat wil ik nog veel leren…

  15. tuuruyttenhove Says:

    heb vandaag de boekjes geplooid
    maar ben de fotos nog steeds niet beu

  16. nimsa Says:

    De eerste is zeer zeer mooi!

  17. jef beirinckx Says:

    Hey,Dieter is uw Kodakske kapot! Wanneer nog is vers!

  18. tdn Says:

    Die eerste is echt fantastisch!
    Zeer mooi werk dat je hier levert

  19. MJ Says:

    mijn allerbeste wensen voor een schitterend 2009!

  20. Xray Says:

    Klasse… grote klasse.

  21. Karen Says:

    Zoals nog een paar mensen hierboven vind ik vooral de eerst foto super, maar ook de derde van onderaan te beginnen😉

  22. Chris Chisu Says:

    Very good takes . Was this a play or an advertising campaign.

  23. om Says:

    Nice series, good compositions.


Geef een reactie

