B-20080921a

zondag 18 januari, 2009

[click pic for larger version works ]

 

 01-4web-copy

 

 

.

7 Responses to “B-20080921a”

  1. Joris Casaer Says:

    Geweldig beeld. Uw beelden zouden geweldig samengaan in een boek. Ooit al aan gedacht?

    Mag ik vragen welke scanner je gebruikt voor je negatieven? Je scans komen altijd bijzonder neutraal over, iets waar ik tot nu toe nog nooit in geslaagd ben.

  2. jef beirinckx Says:

    Ons geduld wordt weer beloond! Al was het wel lang wachten! Niet somber maar aangenaam bevreemdend. Zoals altijd alles haarfijn op zijn plaats. Je mooie tinten versterken het geheel zoals het hoort. Welke locatie? Hinterland De Haan? Nog geen boek optil? Of tento? Of Yvi? Fermfermferm! Ik zie al uit naar de volgende. Click larger image werkt bij mij niet!

  3. gekiekt Says:

    Heel intrigerend beeld. Het was het wachten waard.

  4. nyklyn Says:

    fuck man, weeral waanzinnig sterk, de manier waarop jij kijkt is verblindend

  5. coppez Says:

    het voelde voor mij ook aan als een verzuchtende verlossing om een nieuw beeld op je blog te vinden. Wat een rust straalt deze uit, een rust die mij doet denken aan iets dat zeer rustig is.

  6. broodjelicht Says:

    oe.. weer fijne kijkplaatjes.
    hier heel apart hoe de schaduw zichzelf hier naar voren dringt ondanks de kleur- en andere accenten

  7. Dries Segers Says:

    Welk formaat heb je gebruikt.
    De manier waarop je beelden samenstelt en de compositie maakt is subtiel en je oog glijdt altijd over het beeld als een perfecte dans over een scène.
    Hoe je je fotografie beeldend voorstelt is kunst.
    Je bent mijn held!


Geef een reactie

