B-20080921d

zaterdag 14 februari, 2009

[click image for larger version ]

 

07-4web-copy

 

.

16 Responses to “B-20080921d”

  1. ruud Says:

    lekker surrealistisch… maar waarom dat paard linksonder in beeld ?

  2. jef beirinckx Says:

    Subliem!Weer dat wowgevoel ! Had’k bij de crime-foto niet.

  3. Jimmy Kets Says:

    geen commentaar🙂

  4. Jimmy Kets Says:

    ok… fucking amazing!!!!!!!!!!!!

  5. Harry de Rooij Says:

    mooi geënceneerd.

    niets in scene gezet harry, wel lang gewacht tot alles op z’n plaats viel :o)
    Het leven is één grote vreemde film – je moet enkel zoeken naar het juiste camerastandpunt, het juiste licht en wachten op de juiste scene.

  6. ysabje Says:

    doet me een beetle aan david lynch denken. Jouw fotografie doet dat wel vaker…

    het is niet de eerste keer dat ik die reactie hoor – heel interessant want ik ken het werk van david lynch eigenlijk niet. Ongeveer 10 jaar geleden heb ik ooit Blue Velvet gezien en that’s it. Zelfs Twin Peaks niet!

  7. Titus Says:

    Prachtig u beelden!

  8. Senne Van der Ven Says:

    Heel mooi werk allemaal!

  9. Linn Says:

    Lichtjes geniaal!

  10. Luc Rabaey Says:

    Ja, Dieter!
    ps Boudewijnpark in Brugge?

  11. Bill Says:

    Now THAT’S dreamy! It draws me in and makes me think. Very nice.

  12. ghostshot Says:

    Surreeël, mysterieus. Grote fan van dit beeld.

  13. PeterK Says:

    Ongelofelijk, dit was echt mijn gedoodverfde favoriet voor Moderne Sprookjes in de fotowedstrijd van DFVML. Ik kan er nog steeds niet bij dat dit beeld niet in de top 3 zat… Super!

  14. ilja smets Says:

    zeer mooi. efteling?


Geef een reactie

