L-20081119a

dinsdag 3 maart, 2009

[click image for larger version]

 

01

 

.

19 Responses to “L-20081119a”

  1. ruud Says:

    BAM.. staat weer als een huis !
    mooi hoe je de omgeving in het beeld hebt gebracht.
    weglopende figuur is een mooie bonus.

  2. coppez Says:

    veel potentie, jammer van de ruis op de achtergrond: ik bedoel daarmee: ’t gras ligt vol dingskens, en links loopt er iets zwart door ’t beeld. Mocht de achtergrond volledig clean zijn, en enkel mickey blijft over: superbeeld.

  3. gekiekt Says:

    Geweldig! Ik vind die weglopende man net goed. Ik hoor hem al zeggen “I’m not gonna spend anymore time with that lunatic.”

  4. jef beirinckx Says:

    Fijn,’t gras vol dingskes vind’k wel kunnen in het beeld. Sterk standpunt. Schoewen!

  5. Harry de Rooij Says:

    Rode accent doet veel goed aan de foto.. Ben het met Ruud eens: weglopende man is een bonus.

  6. Senne Van der Ven Says:

    Schitterend!
    Heel subtiel. die man in de achtergrond vind ik juist sterk, en het gras vol ‘dingskens’ geeft ook een meerwaarde
    Tijdloos… goedzo

  7. coppez Says:

    ondanks tegenkantingen blijf ik bij mijn standpunt😀
    de man loopt daar niks te doen, de boom waarachter hij verdwijnt zorgt al voor diepte. ik zie dit beeld niet als een reportagefoto, en Dieter ook niet, denk ik, maar soit, ik ga niet voor hem spreken. ’t gaat er em ook niet om wie gelijk heeft é. ik zeg maar mijn gedacht. op zo’n klein schermken kun je ook niet objectief genoeg oordelen. wanneer stel je es tentoon ?

  8. coppez Says:

    Senne, hoe geven die dingskens een meerwaarde aan de foto ?

    en er lopen trouwens 2 mensen door ’t beeld🙂

  9. ysabje Says:

    heel toffe foto! goed gekadreerd!

  10. charles Says:

    des iamges aux traitement trés doux. bon boulot.

  11. charles Says:

    des images en fait…

  12. Artur Says:

    Chique! Zoals alleen jij dat kan!

  13. ellemilla Says:

    Is echt een leuk beeld!

  14. Xray Says:

    Weer een dijk van een foto.

  15. annasebok Says:

    z a l i g


Geef een reactie

