L-20081119c

maandag 16 maart, 2009

[click image for larger version]

 

sinds gisteren is mijn online portfolio online!! klik hier als je nieuwsgierig bent :o) 

yesterday i launched my online portfolio !! click here if you are curious :o) 

 

 

03

 

 

.

9 Responses to “L-20081119c”

  1. nyklyn Says:

    jawadde gij straffe portfolio, moet dringend in de boekskes of BOEK
    zet er gerust je GUN reeksen ook bij

  2. Joris Says:

    Ik was nieuwsgierig🙂.

    Die desolate reeksen, die vind ik bijzonder intrigeren. Daar mag je van mij best wel eens mee exposeren!

  3. lasiate Says:

    il est bien caché dans la jungle de béton le château de Blanche-neige

  4. gekiekt Says:

    Mooie strakke vormgeving van je portfolio.
    Beetje vervelend wel dat je constant moet scrollen naar de navigatiepijlen.

  5. controletoren Says:

    Grote klasse!

  6. Dries Segers Says:

    En ik herhaal enkel als ik hier nog wat ga schrijven.
    Je vangt stilte zo zo zo mooi!
    Heel sterk portfolio

  7. Sander Says:

    knappe foto’s op je portfolio site!

  8. Nils Says:

    Echt zalige foto’s! David Lynch zou beter eens bij jou langskomen voor hij aan de settings voor zijn volgende film begint…


Geef een reactie

