L-20081119e

maandag 27 april, 2009

 

05-border-copy

 edit/30-4-09/ with white border/

 

 

 

As i’m busy working on new images , i show  you this night image from 2008  to enlighten your waiting and longing and craving!  It’s allready on my site, but maybe not all of them have noticed it… and i really like it. Just to show you i’m not dead…

 

[click image for larger version]

 

05

 

 

 

.

7 Responses to “L-20081119e”


  1. Leuke sfeer in het beeld! Ik apprecieer u werk wel! Kijk uit naar de nieuwe beelden, maar neem je tijd maar! Zolang je af en toe laat weten dat je nog leeft, is het goed! 🙂

  2. Kamiel Says:

    Wat een krappe belichting! En juist daarom heel speciaal.


  3. is dit een teaser van de correct belichte foto die moet komen ?

    ik zie het potentiël maar kan me niet boeien. maar het trok me wel naar hier … strange 😉 ik bekijk hem morgen nogmaals!

    @Tom. Hij is wel degelijk correct belicht hoor (en dan nog wel héél lang :o) Op mijn scherm heb je details in de donkere partijen.
    Het feit dat je twijfelt en beetje “puzzled” bent, maakt me wel tevreden!!
    Bedankt voor je comment.

  4. wouter Says:

    super beeld !
    ben benieuwd naar je nieuw materiaal !

  5. jef beirinckx Says:

    ajabedije,Ik vind het kleurgebruik hier minder goed dan in je vroegere adembenemende reeksen waar je op een bevreemdende wijze toch met de kleurtinten meer de realiteit benaderde en dat vond’k persoonlijk sterker,eenvoudiger,tijdlozer.

    @jef. Niet akkerdziejen verdomme. ‘K ben aan het onderzoeken hoe ik mijn dagreeksen ook ’s nachts kan toepassen. Het is een eerste aanzet, en ik heb al héél positieve reacties ontvangen en al mindere. Opzet geslaagd :o) Maar we zoeken verder. ‘k Denk dat ik hem trouwens beter op een witte achtergrond had gepresenteerd want nu wordt het wel héél donker. Ik zou zelfs meer zeggen, we zoeken verder.


  6. Ik zou zelfs nog veel meer zeggen. Veranderen van lay-out dat moet ge doen, Dieter! Keuze te over bij WordPress…
    Echt doen! Foto’s gaan véél beter overkomen


  7. ik hou wel van de border erbij. en met de plaat opnieuw te bekijken , vooral in combinatie met de volgende post klopt alles nu wel voor mij.


Geef een reactie

