L-20081119d

dinsdag 5 mei, 2009

[click image for larger version]

 

04-copy 

.

18 Responses to “L-20081119d”

  1. coppez Says:

    zalig rustig en toch vol leven: plas, rood, licht, haha: “gayclub”😆
    I like !

  2. Steven Says:

    Topper hoor deze, zoveel te zien in wat op het eerste zicht een donkere plaat lijkt.

  3. Titus Says:

    Enorm filmisch, magisch VET!!!!

  4. ysabje Says:

    ik ben smoorverliefd op deze foto. Ik wou dat ik ‘m zelf gemaakt had…

  5. giiid Says:

    Great photo! The red door, the gray “something” the puddel and the lines, all in the right place. So interesting to look at. You should post more often!

  6. bruno roels Says:

    strak maar toch filmisch warm. super.

  7. Sine Metu Says:

    Mijn eerste gedacht bij deze foto: Schindlers List!🙂

  8. brocno Says:

    filmisch/hopperiaans… can’t decide…


  9. Al het voorgaande beaam ik superdik! Prachtige sfeer in deze wonderlijke foto!

  10. nyklyn Says:

    jah amaj, die grote doorbraak zal toch voor binnenkort zijn

  11. kris luckermans Says:

    Ongenaakbare nachtsfeer in deze gayfoto.

  12. Bill Says:

    Very moody! I love the red door. The composition is unusual but it works very well here.

  13. broodjelicht Says:

    theatrale kijkplaat.

    vind wel dat door het drastisch terugbrengen van het licht op het gebouw rechts, de nabewerking te veel het beeld bepaald.

  14. MJ Says:

    Pure dramatiek – spannend en toch heeft het iets geruststellend! Knap


  15. @Brood: bedankt voor je (regelmatige) comments Brood. Ik begrijp je technische opmerking ivm nabewerking. Dit is iets wat ik zelf nog volledig aan het onderzoeken ben: vertrekkende van een correct belichte nachtopname (die dus overal detail en helderheid heeft; ter info: de sluiter heeft meer dan een halfuur opengestaan voor deze opname) tot een resultaat komen dat overeenkomt met de realiteit op het moment van de opname/menselijk oog: heel donker maar met details! Dit vind ik iets heel moeilijk.
    Vandaar ook mijn oproep: als iemand tips heeft, meer dan welkom!!

  16. hippopotamos Says:

    dieter,
    bedoel je iets in die trant? > http://www.carlwooley.com
    ik heb deze fotograaf onlangs ontdekt op het internet, en jouw naam (en foto’s) kwamen spontaan bij mij op…

  17. Marian Coppieters Says:

    WAUW!


Geef een reactie

