*snap* carldekeyzer.trinity

donderdag 18 juni, 2009

 .13 june 2009

11 Responses to “*snap* carldekeyzer.trinity”

  1. Artur Says:

    Heb je ze ook in kleur?🙂
    Naar ’t schijnt is da mooier.

    Leuke overzichtsbeelden.

  2. Artur Says:

    De bloggers 80+ zijn wat later toegekomen zie ik juist.


  3. De foto met de rode muur heb ik ook genomen🙂

  4. Xray Says:

    Je bewijst hier nog maar eens je klasse. De sterkste reeks die ik toe nu toe zag van deze blogmeeting.

  5. paul Says:

    hier toch wat alternatieve invalshoeken
    boeiende reportage van blogger-drukte
    hoe je hier nog ‘stilte’ kon vatten (achterhoofd dame symmetrisch voor een dekeyzer-beeld… schitterend)
    hou wel van mijn portret… thanks!

  6. brocno Says:

    met voorsprong de betere snaps…

  7. Frederik Says:

    Dat ik dit evenement gemist heb vergeef ik mezelf nooit !
    Leuke foto’s

  8. AiKyiomi Says:

    Voor mij de beste reeks..Niet te ver ‘gezocht’ en always a huge fan of bl-wh!😉 Nice.
    tcare!

  9. Sine Metu Says:

    mooi mooi mooi!


  10. ik sta echt ongelooflijk gay op die ene foto


Geef een reactie

