H.200904.10

vrijdag 28 augustus, 2009

de laatste. wie raadt waar deze reeks genomen is (in slechts een dag maar wel verschillende nachten tijd) die mag me trakteren🙂🙂

 

H  (06 of 9)

 

.

11 Responses to “H.200904.10”

  1. Luc Rabaey Says:

    Na enig geduldig speurwerk, rekening gehouden met alle locaties en de klimatologische omstandigheden in april, kan dit alleen maar Helsinki en omgeving zijn. Helsinki heeft een zoo en het Linnanmäki pretpark -waar in ’n enkele foto nog net iets van te zien is-. De haven, de laatste sneeuw in april, de sparren en de berken zijn de vaste waarden in het landschap, enz.

  2. Luc Rabaey Says:

    Waar en wanneer wordt die uitgereikt?

  3. jef beirinckx Says:

    Naais! Persies ’n filmsequence of foto van de Finse Eija-Liisa Ahtila. ’t Is de moeite om eens af te zakken naar Contour in Mechelen. Niet enkel voor de biënnale voor bewegend beeld maar ook voor enkele prachtige locaties waar dit evenement doorgaat.


  4. en ’t kan niet op: we hebben nog een prijs: titus heeft de duizendste comment op deze blog achtergelaten!!! proficiat titus!

  5. Titus Says:

    Wauw!!!🙂 Volgt hier ook een traktatie op?

  6. Luc Rabaey Says:

    Als prijs stel ik voor dat we met z ’n vieren eens samenkomen. Ik heb Dieter al twee keer ontmoet, maar te kort en Titus een keer nog veel korter. Jef heb ik nog niet ontmoet en hij staat bovenaan op mijn fotografenontmoetingsverlanglijstje. Dan kan ik meteen ook trakteren, Dieter. ;-]

  7. ysabje Says:

    da’s wel straf dat die weet waar die foto gemaakt is… volgens mij heeft ie enige voorkennis gehad…


  8. @Ysabje:🙂 ik kan je begrijpen: ‘k verschoot er ook van!

    @luc (en dus ook @titus en @jef): met 4 in mechelen afspreken klinkt prima. Misschien verder per email afspreken?


  9. ge komt voor een of andere rede ni tussen mijn feeds
    anyway dieter, petje af


Geef een reactie

