untitled.200902

dinsdag 1 september, 2009

[click on image for larger version – much better] 

 

04 - 72dpi w900

 

.

5 Responses to “untitled.200902”

  1. Laura Says:

    Erg mooi met die zachte tinten

  2. |sm| Says:

    Hallo,
    Ik zou graag lid worden van jouw fanclub!
    Kan dat?
    Groetjes.

    Sjeus, zalige foto Dieter!🙂

  3. ID Says:

    Wanneer mag ik eens mee naar die mooie plekjes?

  4. ysabje Says:

    ik wil ook wel in de fanclub! deze is weer om vingers bij af te likken…

    ik zag trouwens een foto van je bij titus. interessant om het gezicht te zien waarmee jij naar die vreemde desolate wereld kijkt…

  5. annasebok Says:

    ik wil ook wel een Dieter groupie worden!
    love this shot


Geef een reactie

