Nen hiel schonen trouw

woensdag 9 september, 2009

 Het is niet echt bon-ton, maar ik vind een trouw fotograferen eigenlijk heel boeiend. Het is een reportage van een dag. Het leven zoals het is. Scherp staan. Van ’s morgens 7 tot ?.

Hierbij enkele beelden van Ann &  Thomas. Getrouwd in juni. Wat een dag! Wat een koppel! Snikheet, hard werken, maar ’t was heel leuk, en ik ben een tevreden man. En Ann & Thomas ook. En daar doe ik het voor!

Benieuwd naar jullie feedback, maar ik ben in elk geval superblij met het resultaat. Een dikke merci aan Ann & Thomas voor het vertrouwen en aan Petra voor het koppelen 😉

  

trouw at locatie (5 of 19)

  

trouw at locatie (9 of 19)

 

trouw at locatie (11 of 19)

 

trouw at locatie (16 of 19)

 

dit is nog maar de inleiding… later meer…

3 Responses to “Nen hiel schonen trouw”


  1. Originele reportage van het koppel.
    In de derde foto lijkt het wel of ze ruzie hebben. Vind ik wel leuk!

    Nu pas opgemerkt dat er als tag 5Dmkii staat. Is dat dan je nieuwe speeltje?

  2. |sm| Says:

    Ik wist dat je goed ging matchen met Thomas en Ann! Ik vind het een prachtige en niet-doordeweekse huwelijksreportage! Licht kunstzinnig en dat past wel bij Ann en mijn broer.

  3. Hans Says:

    Een zeer aparte set bruidsfotografie,
    originaal gezien allemaal !


Geef een reactie

