[untitled draft] | point of view series

maandag 12 oktober, 2009

2009, Belgium.

In search of the meaning of landscape. A new idea is under development. This image was my trigger. It’s just a draft, nothing special. For those who wonder: no, it’s not a crop🙂 )

Anyways, i’m very busy lately with two other projects. Slowly yet steadily! That’s why very few new posts! But soon i’ll post some moody snapshots of last summer. Oh, and btw, don’t forget to vote at www.vacature.com/sluitertijd on image 19 if you haven’t done it yet! (you need to login first – gggrmblll @ vacature)

 

50x50 4159_07

 

 

.

11 Responses to “[untitled draft] | point of view series”

  1. Luc Rabaey Says:

    Nog ’n prijsvraagje, Dieter? Waterloo!

  2. jef beirinckx Says:

    veelbelovend deze piste!


  3. dat laat ik aan uw fantasie over luc ;o)


  4. Waterloo it is!

    Ik kijk wel uit naar meer van deze reeks en dit project.

  5. steven Says:

    schoon beeld en ik krijg hier al massa’s aanvragen voor sollicitatiegesprekken !😀

  6. ryoeos Says:

    Bonjour Dieter,
    quel silence dans cette photographie!
    C’est très beau et très rare.
    Merci
    ( ^ __^)

  7. Senne Van der Ven Says:

    prachtig dieter!

  8. PeterK Says:

    Nothing special? Ik vind het anders wel *echt* goed… Mijn spontane eerste idee was ‘Egypte en Griekenland’ in 1 beeld verenigd😉 Sacraal en rustgevend. Knap!

  9. SadRebel Says:

    Prachtig beeld, hoe krijg die vaalheid in je beeld? Ik vind van mezelf dat ik te snel een te hard contrast op de beelden toepas.

    Met een paar eenvoudige lijnen krijgt deze foto heel wat dynamiek. Laat maar iets weten als je de betekenis van landschap hebt gevonden.

  10. Hans Says:

    Een “kunstwerkje”………
    Erg mooi in elkaar gezte ! !


Geef een reactie

