*SNAP* arena deluxe

woensdag 11 november, 2009

Zondag 8 november. Jurydag Arena Deluxe van het Centrum voor Beeldexpressie. Van de 130 inschrijvingen mogen er 40 hun werk voorstellen aan jury: Christophe De Jaegher, Jimmy Kets, Karen Verschooren en Nick Ervinck (klik hier voor meer info). Ik was één van de 40 die hoopte om bij de laatste 10 te zijn. Uit die laatste 10 zou Stijn Maes (handlanger van Hans Op de Beeck) dan de mensen kiezen waarmee hij in de KBC-toren te Antwerpen een tentoonstelling zou bouwen. Stijn heeft me niet gekozen. Dedzu!

Wachten. ’t Was wel een aangename dag. Wachten. Gesprek met Christophe en Karen waren interessant. Wachten. Ook de kennismaking met Wim Knapen. Wachten. En Frederic Beyens. Wachten. Ondertussen werd er ook nog iemand onder een stapel tafels verpletterd en met een bijna verbrijzelde knie afgevoerd naar een stoel!

Hieronder enkele beelden van die dag.

1.

arena-1

2.

arena-2

3.

arena-3

4.

arena-4

5.

arena-5

6.

arena-6

7.

 arena-7

8.

arena-8

9.

arena-9

10.

arena-10

 

.

10 Responses to “*SNAP* arena deluxe”

  1. Kris Says:

    Deze reeks verwonderd me met je creatief inzicht, compo en standpunt; misschien had je hiermee wel de top gehaald.
    De n°8 is niet zo scherp, maar de mystiek is des te meer aanwezig, knap.

  2. frederik Says:

    leuke reeks van een lange dag


  3. Een boeiende en verrassende reeks om naar te kijken!

    Hoe presenteer je je portfolio? In een digitaal album, prints in een map, …?

  4. Carree Says:

    Die laatste gele schoenen zijn zeker van Nick Ervinck🙂

  5. Werner Says:

    hey Dieter,

    ik was zondagnamiddag eveneens aanwezig – weliswaar 1 verdieping lager dan jezelf.
    fwiw jouw werk stond wel in mijn top 5.

    greetz,
    Werner

  6. Stefan Says:

    Onwaarschijnlijk hoe jij met lijnen, licht en compositie zo’n spanning in je beelden krijgt – zelfs in een reeks als deze. 2, 8 en 9 zijn schoolvoorbeelden.

  7. ysabje Says:

    ik heb de concurrentie niet gezien, maar van mij had ge erbij gemogen…😉

  8. Joachim Dewilde Says:

    Toch wel heel erg knappe reeks hoor. Zo even vlug tussen het wachten door, sterk!
    En zoals reeds aangegeven, van mij had je er ook zeker en vast bij mogen zitten.

  9. anna Says:

    ik was er ook. En ik was onder de indruk van uw werk. Ik ging er eigenlijk echt van uit dat jij erbij zou zijn…


  10. Interesting shots, good job.


Geef een reactie

