prague

zondag 31 januari, 2010

click image below,

it will open in a new window. If it it still small, click it again.

Then use the horizontal scroll-bar.

.

4 Responses to “prague”

  1. Karina Says:

    Je wordt vaak bejubeld, niet door de minsten en vaak niet onterecht. Dat wil echter niet zeggen dat alles wat je camera verlaat ook onvoorwaardelijk kunst is😉 Alert blijven is en zal altijd de boodschap zijn.


  2. misschien moet ik wel 2 blogs maken. Eéntje met de spielereien en eentje met het serieuze werk. ik vraag het me al lang af en ik denk dat deze post de knoop doorhakt!
    Dit is géén kunst en heeft ook niet de pretentie dat te zijn. Dit zijn foto’s gemaakt in ehm moet iets van een 2x 20 minuten zijn. maar wel gemaakt doelbewust.

    Even dat doel verduidelijkingen:
    ik ben 3 dagen, 2 nachten in praag geweest. Van 9h tot 18h in vergaderzaal. Iedereen was enthousiast als ik vertrok: waw praag! schoon! unesco! prachtige stad!
    Awel,ik heb er niets van gezien: Enkel 20 minuten wandelen als het reeds donker was, door de sneeuw, van vergaderzaal naar hotel. Snow? yes. Fuzzy? yes. Could have been anywhere? for sure!
    Dat was alles wat ik wou tonen. Een donker, onscherp, besneeuwde omgeving waar ik niet kon doordringen. Maar wel op 15 minuten metro van centrum Praag is.

    Oh ja, ik heb dit voor mij zelf gedaan, en deze beelden (met uitz van de bus) blijven mijzelf raken, blijven me triestig maken. De sneeuw, kunstmatig belicht. De ondoordringbaarheid. Kleurloos. Soit, ik blijf erachter staan :o)

  3. stephanie Says:

    dank je voor de toelichting. meer mensen moesten dat doen op hun blogs.
    niet dat ik met dezelfde vraag/bemerking als Karina zat, maar ik leer veel uit de verhalen die fotografen vertellen bij hun werk. ben nog te veel leek om die verhalen zelf te ontdekken.

    denk ik.🙂

  4. Xray Says:

    Blijf er maar achter staan… ik wordt toch stil vanbinnen als ik dergelijke spielerei zie…


Geef een reactie

