Someone stopped and did not enjoy the view

woensdag 24 februari, 2010

(click for larger image)

.

And yes indeed, there is a link with the previous post. And yes, this touched me. Big time. Still does. If you look closely you will see the rope. Do i need say more?

.

8 Responses to “Someone stopped and did not enjoy the view”

  1. s.goovy Says:

    Schokkend… vorige foto krijgt zo natuurlijk een heel andere betekenis

  2. Stephanie Says:

    ocharmkes… ik ben echt geen dierenliefhebber ofzo, maar ze laten afzien… bah.
    beeldgewijs vind ik het wel knap wat ge doet: eerst een schoon idyllisch beeld tonen en daarna wat meer detail. ge voelt u als kijker bijna schuldig dat ge dat kadaver eerst niet gezien had ofzo. ik vind het moeilijk om te beschrijven maar ik vind de manier waarop ge beide beelden linkt aan elkaar wel goed gedaan. het raakt.

  3. bruno Says:

    Damn. Dit ‘detail’ maakt het vorige beeld nog een pak krachtiger.

  4. Pierre Says:

    Sterk beeld, pijnlijk gevoel.

  5. SadRebel Says:

    Maak daar is een reeks van! (ik bedoel niet specifiek aan het lot over gelaten dieren)

  6. kris luckermans Says:

    Yep zeg, zo in detail had ik het voorgaande beeld nu ook niet bekeken! Zal beter opletten en de foto’s beoordelen hoe ze zijn.


Geef een reactie

