Untitled (2009)

zondag 28 februari, 2010

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

5 Responses to “Untitled (2009)”

  1. SadRebel Says:

    Ik denk, denk ik, dat ik niet mee ben met de reeks maar er staan een paar sterke platen tussen op zich.


  2. @Sad. Het interesseert mij ten zeerste waarover jij denkt dat de reeks gaat. Spit it out!!

  3. sadrebel Says:

    Ik dacht verscheiden dingen maar niets klopt. De afwezigheid van mensen maar de aanwezig van hun sporen, of dat de natuur (ie. planten, bomen, etc.) zich overal wel kan manifesteren. Maar toch klopt dat allemaal niet, dermee dak ‘kill your darlings’ heb gestemd. Haal eens de plaat eruit waarvan je denkt dat die onmisbaar is en haal die weg misschien wordt er voor mij dan duidelijker waarover het gaat? Misschien ook niet, met mijn beperkte kunsthistorische achtergrond (is dat nodig?).


  4. @Sad. Interessant, interessant. De 2e en de 4e horen er inderdaad minder in thuis. En als deze reeks mijn beeld is van een welbepaalde héél gekende omgeving? En/of een verzameling van plaatsen waar mijn verbeelding op hol sloeg?
    Of misschien is de rode draad wel dat het allemaal plaatsen zijn die komen uit het dagboek van één persoon? (hallo sophie calle🙂
    De titel van deze reeks had eigenlijk heel eenvoudig kunnen zijn. Maar ik wou het niet. Als je een detailopname maakt van een een subversieve vlek op een stof van een autozetel, en je zet er in koeien van letters boven “autozetel”… dan dring ik een bepaalde context op. Ik weet nog niet of die context belangrijk genoeg is om mee te delen.

  5. sadrebel Says:

    En gelijk heb je. Zo blijf ik er ook langer naar kijken.


Geef een reactie

