new portfolio website online

woensdag 12 mei, 2010

 my official portfolio-website is online now.

 www.dieterdelathauwer.com 

 .spatie

dieter @ fotomuseum

expo at the FotoMuseum  Antwerp: until 16th of may

dieter @ bozar

until 6th of june 2010 @ the Museum of fine arts, Bozar, Brussels

.spaie

.spatie

6 Responses to “new portfolio website online”


  1. Een strakke en minimalistische layout, knap!

  2. sadrebel Says:

    doemme eh, ik ga er niet geraken, met mijn uitstel toch altijd, knappe site

    ben je nog veel met je opleiding ind. ing. ?

  3. Nyklyn Says:

    schitterend Dieter, het wordt tijd dat ik een werk van je koop nu het nog betaalbaar is.
    Had de foto’s nog iets groter willen zien, want je beelden verdienen grote afmetingen. Zag je werk in FOMU. knap knap, maar ook daar miste ik de grootte. En wellicht is de enige reden voor het kleine formaat het prijskaartje van grote prints. Wat is je prijs trouwens voor zo’n beeldje uit de FoMu expo?

  4. Jef Says:

    Ik ben niet gaan zien. Ik ben geduldig en wacht op de grote formaten in de perfecte omgeving.


  5. spijtig
    grote formaten zijn niet zaligmakend
    bij mijn werk zitten beelden die niet groot mogen
    bij het concept van de expo moesten de kleine formaten als magneetjes werken
    kleine verbeeldende lichtvlekjes in het duister
    de toeschouwer doen dichter komen – binnen trekken
    het papier onbeschermd
    geen barrieres
    platform01 werd een volwaardige, sfeervolle en mooie expo-ruimte

    @jef. zondag signeert carl😉

    @nyk. thanks for visiting – appreciated! prijskaartje was een factor (zeker aangezien ik erop stond dat ze op mooi archival barietpapier werden geprint), maar het concept van de expo was toch ook belangrijk.
    Sommige beelden verdienen inderdaad groter – maar dat geldt zeker niet voor alles wat ik heb opgehangen.

    prijs wordt doorgeëmaild🙂


  6. oja, en er hangt een grote in de bozar – en die mag niet kleiner!🙂


Geef een reactie

